fjernelse af blindtarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. december 2011

Anonym trådstarter

Hej min søde mand fik fjernet hans blindtarm onsdag morgen. og hans mave er meget hæved .. nogen der ved hvor langtid hævelsen er om at falde ?? og er det normalt sårene klør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Hasselnødden

Netdoktor.dk  google.dk  

Anmeld

2. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej min søde mand fik fjernet hans blindtarm onsdag morgen. og hans mave er meget hæved .. nogen der ved hvor langtid hævelsen er om at falde ?? og er det normalt sårene klør

Det er normalt at det er hævet i nogle dage, og også at det klør.
Kløe er tegn på at huden er ved at hele op.

Det du skal holde øje med er, at han IKKE får smerter eller feber, at der ikke begynder at pible betændelse ud mellem stingene, at der ikke er kraftig rødme omkring operationsstingene.
Hvis han gør det, så skal I kontakte vagtlæge eller alm. læge, eller afd. hvor han er blevet opereret.

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. december 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det er normalt at det er hævet i nogle dage, og også at det klør.
Kløe er tegn på at huden er ved at hele op.

Det du skal holde øje med er, at han IKKE får smerter eller feber, at der ikke begynder at pible betændelse ud mellem stingene, at der ikke er kraftig rødme omkring operationsstingene.
Hvis han gør det, så skal I kontakte vagtlæge eller alm. læge, eller afd. hvor han er blevet opereret.

Kærligst
Sussie

men vil der gå flere uger før hævelsen falder ??

Anmeld

2. december 2011

Becks

Anonym skriver:

Husk på hvis han får smerter lidt a la sidesting, bare lidt værre i smerten, så er det normalt.. Det er fordi de har pustet luft ind i organerne, så de kan komme til

Anmeld

2. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

men vil der gå flere uger før hævelsen falder ??

Nejda..er der nogen, der har sagt det?

Hævelsen skal gerne falde omkring 2-5 døgn efter..sådan cirka

Anmeld

2. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

fordiddehhehelheldheeerHej min søde mand fik fjernet hans blindtarm onsdag morgen. og hans mave er meget hæved .. nogen der ved hvor langtid hævelsen er om at falde ?? og er det normalt sårene klør

SÅrene klør fordi de heler men hold øje for gul væske. Hævelsen kan tage lidt tid endnu men skyldes også at de ved operationen pumper maven fuld af luft for at komme til. GOd bedring med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.