Oplevede en spøjs episode i dag i toget. Har en meget charmerende dreng på 1½ år, som formår at charme folk helt utrolig meget.
Så kom en dame hen i togvognen og hilste på ham og aede ham lidt på hånden og kinden og kommentere hvor sød og dejlig hun synes han var. Det viste sig hun boede i samme by som os. Så spurgte hun i hvilken vuggestue han gik i, svarede på hvilken vuggestue han gik i. Tænkte det var ganske usyldigt, men fortrød alligevel at have fortalt det bagefter. Så begyndte hun videre at spørge om jeg havde en babysitter ( hvilket jeg så svarede, at der var jeg dækket ind ) og så fortalte at hun var meget glad for små børn. Og spurgte så hvor jeg boede, hvilket jeg så ikke ville svare på ( synes det blev lidt underligt med de nærgående spørgsmål efterhånden ).
Har bagefter haft en nagende fornemmelse af stor fortrydelse af at have fortalt, hvor han går i vuggestue. Ville I være bekymret hvis I var i mit sted ? Ved godt det måske er en smule panoidt, men nu sidder jeg og tænker at jeg egentlig synes hun var underlig i sine nærgående spørgsmål og tænker 'tænk hvis hun prøvede at kidnappe ham eller et eller andet!'
Får I også sådanne katastrofe tanker om jeres børn ind i mellem ?
Anmeld