Så sprang bomben og jeg kunne ikke hold det hemmeligt mere.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. december 2011

H+S Skjolgborg.

Så her kommer det.

Som nogle nok har læst så køre det ikke godt her  med øko og i dag kom et brev/bomben og det så meget sort ud.Manden ville ikke have jeg del det med andre ind ham og mig men det kan jeg bare ikke og tro han forstod det i dag.

Så nu skal vi helt sikkert flytte kan ikke skaffe så mange penge på 10 dag + et pantebrev den 21 og lige betale strøm og varm den 1 dec.sagden er ikke fordi vi har dumme s og ikke sparet op hvis nogle tro det men vi var så dumme af leje vores hus ud og med et flytte de bare de betalet aldrig det de skyldt os + min hund det er et år siden nu men vi har bare ikke kunne nå af spar op for så kom det næste 3-6 mdr.s regnigen så huse ryger nu inden længe.jeg har det i dag endelig ok men de sidste 3-5 dag har jeg tude og tude hurtigt gået ud af netbank igen søgt julehjælp uden et svar manden går 10000 kr  den 1 jan jeg troede så det var 1 dec som jeg også fik skrev til en herind en fejl fandt jeg ud af men pyt men vi kan bare ikke skaffe de penge og komme oven på så jeg siger til mig selv af heller vi har hinanden vores børn og vores stor kærlighed til hianden og børn så er vores hus kun et hus og en død ting og vi må bare vider.

Når men sagden er den vi skal se på et i haslev og jeg kunne godt tænke mig af vide mere om haslev bor du der kunne man måske finde nogle veninder/venner der. Vi har prøve af få nået i næstved men der er bare ikke nået der er stor osv nok til os 5 og min datter som er der 5 dage hver 14 dag hos mig mit valg hun bor hos sin far en tid som jeg valgt sidste år. Jeg har selv boede 13 år i herfølge og blever det hus i haslev kommer jeg tæt på det jeg har kær og savner og især min gammel veninde jeg har kendt siden  jeg var 6½ år hun 5½ år og min mor or i ishøj også nemmer dertil med toget ind her ligesom min veninde.Mandens familie bor mellem næstved og vordingborg vi har også min søster i næstved min stor søns far og min bonus søn,s mor.så nemmer for børn også.

Men håber nogle derud er derfra eller bare have lyst til af skriv tilbage.

Jeg har hele ugen var syg med 39-40 i feber og meget ked og forvirre.

Men er nu overpå og haft en god snak med manden og regne ud osv og vi skal så flytte så håber på huse i morgen og vi kan nok slippe for indskud i det vi selv gør det isand hved mere i morgen.

Tak fordi du læste med så langt.

Mvh Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

roenlund

hvor er det dejligtfor jer at det lysner lidt efter den svære tid i har haft.

Jeg bor ikke selv i Haslev men har gået i skole der og var rigtig glad for byen som er rigtig hyggelig...

Anmeld

2. december 2011

H+S Skjolgborg.

roenlund skriver:

hvor er det dejligtfor jer at det lysner lidt efter den svære tid i har haft.

Jeg bor ikke selv i Haslev men har gået i skole der og var rigtig glad for byen som er rigtig hyggelig...

oki så kender du måske byen en del?.

der er da en del indkøbsmuligheder ikke? 

Det er fakse kommune ikke???

Hved du nået om vuggestue/børnehave da jeg ønsker min lille søn skal gå i vuggestue hvor de helst også har en børnhave så han ikke skal flytte snart igen da han jo blever 2 år her den 23 dec så han skal jo ca i børnehave til dec næste år??

Undskyld de mange ?.

Mvh Henriette

Anmeld

2. december 2011

roenlund

Henriette Skjoldborg skriver:

oki så kender du måske byen en del?.

der er da en del indkøbsmuligheder ikke? 

Det er fakse kommune ikke???

Hved du nået om vuggestue/børnehave da jeg ønsker min lille søn skal gå i vuggestue hvor de helst også har en børnhave så han ikke skal flytte snart igen da han jo blever 2 år her den 23 dec så han skal jo ca i børnehave til dec næste år??

Undskyld de mange ?.

Mvh Henriette

Jeg ved ikke noget med vuggestue og børnehave da jeg ikke havde børn da jeg gik i skole.

Der er mange muligheder for at handle.

Anmeld

3. december 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg ved ikke noget med vuggestue og børnehave da jeg ikke havde børn da jeg gik i skole.

Der er mange muligheder for at handle.

Nej ok  hihi.

Tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.