Min lille dreng er gået på skrump...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2011

Maja_4000

Mamalou skriver:

Tak for svar! Jeg har tænkt det samme. Men hvordan hulan får jeg så 1 liter mælk i ham? Han vil ikke drikke mme af kop og det er begrænset hvor meget jeg kan komme i maden. Hvordan bar du dig ad?

Mener da kun det er 400 ml de skal have .. Det synes jeg vores sp sagde ..
Caroline fik det i maden og så fik hun jo også lidt om natten .. Hvis hun ikke fik nok , suplerede vi med jerndråber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Rødhætte

Maja_4000 skriver:

Mener da kun det er 400 ml de skal have .. Det synes jeg vores sp sagde ..
Caroline fik det i maden og så fik hun jo også lidt om natten .. Hvis hun ikke fik nok , suplerede vi med jerndråber

Helt det samme her.. William får slet ikke det anbefalet mængde MME, da han simpelthen nægter det i flaske og kop (Og han stortrives trods alt ). Så igang med jerndråber hvis det kommer til at knibe med mængden

Anmeld

4. december 2011

DK

Jep. Et par dage før der dukkede tænder op har Richard også oftet nægtet at spise. Så har vi dog kunne lokke yoghurt eller frugtmos i ham. Tænker at det er fordi det er køligt og ikke skraver på gummerne.

Anmeld

4. december 2011

Mamalou

Rødhætte skriver:

Helt det samme her.. William får slet ikke det anbefalet mængde MME, da han simpelthen nægter det i flaske og kop (Og han stortrives trods alt ). Så igang med jerndråber hvis det kommer til at knibe med mængden

Ja, der er ikke andet for. Man jo ikke tvangsfordre de små med mælken :-)

Anmeld

4. december 2011

Mamalou

DK skriver:

Jep. Et par dage før der dukkede tænder op har Richard også oftet nægtet at spise. Så har vi dog kunne lokke yoghurt eller frugtmos i ham. Tænker at det er fordi det er køligt og ikke skraver på gummerne.

Jeg har holdt øje med bisserne, da jeg tænkte det kunne være det. Jeg synes det giver mening, fordi han normalvis er rigtig madglad. Der er dog ikke dukket nye op, men det kan være den ene han har, der vokser. Hvornår må de få yoghurt? Og hvilken slags? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.