TLC - ny tv-kanal - maaaasser af kagetv :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. december 2011

Giraffen

G'aften de damer

Bare lige et tips til de flittige kagekunstnere

på TLC den nye "kvinde"kanal er der bare så mange kageprogrammer hvor der bliver lavet de vildeste kager

Især et program der hedder "cake boss" 

Tænkte der var en masse anderledes inspiration at hente der fordi de virkelig går all in i deres kreationer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Loa

Ja det er så fedt 

De laver virkelig nogle flotte kager...

Men hvis de ikke havde så travlt, og kunne bruge lidt mere tid på hver enkelt kage, så kunne de bliver virkelig smukke....Syntes engang i mellem der er lidt sløs med detaljerne..... Men det er nok kun når man ser dem tæt på.....

Anmeld

2. december 2011

Becks

Giraffen skriver:

G'aften de damer

Bare lige et tips til de flittige kagekunstnere

på TLC den nye "kvinde"kanal er der bare så mange kageprogrammer hvor der bliver lavet de vildeste kager

Især et program der hedder "cake boss" 

Tænkte der var en masse anderledes inspiration at hente der fordi de virkelig går all in i deres kreationer

Og hans kager smager bare SÅ godt!! Mums..

I 2008 var jeg ovre og besøge min mor, og der tog vi en 2 dagestur til New York og kørte gennem New Jersey, mums altså

Anmeld

3. december 2011

Giraffen

Loa skriver:

Ja det er så fedt 

De laver virkelig nogle flotte kager...

Men hvis de ikke havde så travlt, og kunne bruge lidt mere tid på hver enkelt kage, så kunne de bliver virkelig smukke....Syntes engang i mellem der er lidt sløs med detaljerne..... Men det er nok kun når man ser dem tæt på.....

ja de er godt nok lidt under pres ind imellem

Men synes det er skægt hvordan han altid går hele vejen og så er det ikke så vigtigt om den er mega smuk, bare den er stor og vild

Anmeld

3. december 2011

Giraffen

Tutter skriver:

Og hans kager smager bare SÅ godt!! Mums..

I 2008 var jeg ovre og besøge min mor, og der tog vi en 2 dagestur til New York og kørte gennem New Jersey, mums altså

ej hvor fedt de ser også rigtig lækre ud og kan godt li den måde han gerne vil have at smagen afspejler kagen. fx lavede han en polar-kage med mint smag og det gav fx rigtig go mening

Anmeld

4. december 2011

iris-mor

Æv bæv den kanal kan jeg ikke se!!!!

Anmeld

4. december 2011

Livas mor

Den har faktisk eksisteret længe, de har bare frisket kanalen op og tilføjet en masse nye programmer på det sidste.. Opdagede kanalen da vi var på Bali i 2008, men dengang var der meget tattoo på kanalen og "John & Kate plus 8"..

Så en god kanal, ser dog mest det program med ham manden og de fire koner, det er lettere underholdende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.