så lidt skal der til :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. december 2011

Troldemommi

er der andre der bruger det kneb med at hænge en stofble med et par klemmer i hen over barnevognen så baby bliver forskånet for alt for mange indtryk når man f.eks er i et indkøbscenter ???

Jeg prøvede det for første gang idag og det virker da bare fantastisk babyen sover fra alle forstyrelserne og kan nemmere falde til ro om aftenen

JEG VILLE BARE DELE DENNE LILLE MEN GODE IDE MED JER ANDRE i kender den sikkert men hvis i ikke gør så gør i det nu :-)

God aften til jer alle

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Møn-Mor

Knebet kender jeg godt til (selvom jeg er førstegangs gravid) og jeg er så heldig, at den barnevogn jeg har bestilt, der hører der et stykke stof til som passer til vognen, som man kan lyne på, så det hænger for ligesom stofbleerne .

/Winnie

Anmeld

2. december 2011

Troldemommi

Møn-Mor skriver:

Knebet kender jeg godt til (selvom jeg er førstegangs gravid) og jeg er så heldig, at den barnevogn jeg har bestilt, der hører der et stykke stof til som passer til vognen, som man kan lyne på, så det hænger for ligesom stofbleerne .

/Winnie

Nice :-)

Anmeld

2. december 2011

Zeus

Det kom vist frem for et års tid siden, kan ikke lige huske hvornår, at det var en rigtig rigtig skidt idé, at hænge en stofble foran barnevognen.. Kulilte niveauet stiger simpelthen for meget, og barnet får ikke nok ilt..

Bare lige lidt info, om man så vælger at gøre det alligevel, er jo op til en selv

Anmeld

2. december 2011

Zeus

Det kom vist frem for et års tid siden, kan ikke lige huske hvornår, at det var en rigtig rigtig skidt idé, at hænge en stofble foran barnevognen.. Kulilte niveauet stiger simpelthen for meget, og barnet får ikke nok ilt..

Bare lige lidt info, om man så vælger at gøre det alligevel, er jo op til en selv

Anmeld

2. december 2011

MaleneJensen

Monica P skriver:

er der andre der bruger det kneb med at hænge en stofble med et par klemmer i hen over barnevognen så baby bliver forskånet for alt for mange indtryk når man f.eks er i et indkøbscenter ???

Jeg prøvede det for første gang idag og det virker da bare fantastisk babyen sover fra alle forstyrelserne og kan nemmere falde til ro om aftenen

JEG VILLE BARE DELE DENNE LILLE MEN GODE IDE MED JER ANDRE i kender den sikkert men hvis i ikke gør så gør i det nu :-)

God aften til jer alle

Monica

Det er nemlig en rigtig god ting af gøre.. Syntes godt når man er ude og handle eller går i butikker folk bare kan finde på af sætte deres hoveder ned i ens barnevogn for der er jo lige en baby men de gør det nemlig ikke hvis man sætter en klud op det en god ting

Anmeld

2. december 2011

K&S

Monica P skriver:

God aften til jer alle

Monica

Det skærmer helt sikkert for indtrykkene, men jeg har dog aldrig selv brugt det, da jeg synes luften bliver så "indelukket" i barnevognen, jeg hader det selv, hvis ikke jeg føler, jeg kan indånde frisk luft

Anmeld

2. december 2011

Ka+Ma=Be

Zeus skriver:

Ja og hvis man mærker efter, kan man mærke at luften bliver rigtig klam og lummer inde i vognen

Man kan købe masser af produkter, der er lavet til samme formål Det ville jeg foretrække. (eks. Snooze shade http://www.snoozeshade.com/)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. december 2011

Giraffen

Møn-Mor skriver:

/Winnie

uuh hvilken barnevogn er det?

Anmeld

3. december 2011

Møn-Mor

Såment blot en Basson Grande - en god barnevogn i mellem prisklassen - 5.500 Kr. for vogn på alustel inkl. lift og pusletaske.
Kære Børn forhandler dem.

/Winnie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.