Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ttcaroe@gmail.com skriver: åhh hvor er han lækker og så med alt det hår!!! Et KÆMPE tillykke med ham, kan godt forstå du er stolt!!
åhh hvor er han lækker og så med alt det hår!!!
Et KÆMPE tillykke med ham, kan godt forstå du er stolt!!
Tusind taak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
banditten2011 skriver: Ville lige vise en masse billede af min fantastiske lille dreng som blir 2 uger imorgen.. syntes det er vildt så hurtigt tiden alligevel går Men hvor er det dog fantastisk at man har gået med sådan et dejligt lille væsen inde i mavsen God weekend til jer allesammen
Ville lige vise en masse billede af min fantastiske lille dreng som blir 2 uger imorgen..
syntes det er vildt så hurtigt tiden alligevel går
Men hvor er det dog fantastisk at man har gået med sådan et dejligt lille væsen inde i mavsen
God weekend til jer allesammen
Ejjj hvor er han skøn Og sikke en masse fantastisk dejligt hår, Nuser altså
HelenaJ skriver: Haha daim.. Hvor godt Jeg har selv meget tykt hår - mon ikke det hjælper lidt
Haha daim.. Hvor godt Jeg har selv meget tykt hår - mon ikke det hjælper lidt
Man kan jo krydser fingre
Henriette Aaby skriver: Super lækker lille bebs
Super lækker lille bebs
MaleneJensen skriver: Ejjj hvor er han skøn Og sikke en masse fantastisk dejligt hår, Nuser altså
banditten2011 skriver: Man kan jo krydser fingre
HelenaJ skriver: Jeg har et mål om ikke at tage så meget på - så daim-tricket virker nok ikke
Jeg har et mål om ikke at tage så meget på - så daim-tricket virker nok ikke
jeg tog "kun" 11kilo på og har ikk tænkt over hva jeg har spist.. heldigvis da, så ska man ikk slås med det bagefter
banditten2011 skriver: Tusind taak
Kan godt blive lidt misunderlig heeh Min datter har Intet hår hehe, hun har været skallet siden hun blev født, Så venter og venter på jeg kan sætte rottehaler
MaleneJensen skriver: Kan godt blive lidt misunderlig heeh Min datter har Intet hår hehe, hun har været skallet siden hun blev født, Så venter og venter på jeg kan sætte rottehaler
Det kan jeg godt forstå.. man vil så gerne kunne sætte prinsessens hår
banditten2011 skriver: jeg tog "kun" 11kilo på og har ikk tænkt over hva jeg har spist.. heldigvis da, så ska man ikk slås med det bagefter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128