Vind en barnevognspude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. december 2011

FjolleTrold

Denne barnevognspude har jeg sponsoreret til babyduttens adventskalender. Du kan blive den heldige vinder!
Det du skal gøre er at besøge: http://www.babydutten.blogspot.com/ efter den 3. søndag i advent. Og der vil du finde ud af, hvordan du er med i lodtrækningen.
HELD OG LYKKE

Indtil da kan du se mere om alt det guld jeg laver til småbørnsfamilier her:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

louisevl

Vil bare sige den er mega god  Har selv købt en af dig engang

Anmeld

2. december 2011

birthee

Jeg har også en til Caroline - det er bare den bedste investering!!! Vildt dejligt at kunne gå tur med hende her om efteråret/vinteren og hun kan komme helt ind under kalechen og sidde frem for hvis jeg brugte den rygstøtte der er i barnevognen

Anmeld

2. december 2011

birthee

FjolleTrold skriver:

Denne barnevognspude har jeg sponsoreret til babyduttens adventskalender. Du kan blive den heldige vinder!
Det du skal gøre er at besøge: http://www.babydutten.blogspot.com/ efter den 3. søndag i advent. Og der vil du finde ud af, hvordan du er med i lodtrækningen.
HELD OG LYKKE

Indtil da kan du se mere om alt det guld jeg laver til småbørnsfamilier her:

Hejsa  Hvordan kan man tilmelde sig som fast læser til din blog?? Jeg har købt både baggy-bag og barnevognspude hos dig, og er rigtig glad for det

Anmeld

2. december 2011

FjolleTrold

birthee skriver:

Hejsa  Hvordan kan man tilmelde sig som fast læser til din blog?? Jeg har købt både baggy-bag og barnevognspude hos dig, og er rigtig glad for det

Hej Birthe

Dig kan jeg godt huske . Du kan ikke tilmelde dig som fast læser af min blog. Det har jeg haft, men synes det pludselig blev et kapløb om at få mange faste læsere. Sådan lidt FB-agtigt. Men jeg overvejer at lave et nyhedsbrev og så tilbyde mine tidligere kunder at modtage det.

Og så er jeg SUPER glad for at høre, at du er godt tilfreds med dine FjolleTrold produkter

Go' weekend

Anmeld

2. december 2011

FjolleTrold

louisevl skriver:

Vil bare sige den er mega god  Har selv købt en af dig engang

TUSIND TAK.

Der kommer løbende nye produkter til, så hold øje med siden

Anmeld

2. december 2011

FjolleTrold

birthee skriver:

Jeg har også en til Caroline - det er bare den bedste investering!!! Vildt dejligt at kunne gå tur med hende her om efteråret/vinteren og hun kan komme helt ind under kalechen og sidde frem for hvis jeg brugte den rygstøtte der er i barnevognen

Anmeld

3. december 2011

FjolleTrold

Opsedassa - så flere har mulighed for denne skønne pude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.