Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
......Med at købe julegaver!
Har haft en rigtig dejlig fredag! Først juleshopning med min storebror og kæresten - vi giver fælles julegaver i år os tre da ingen af os har råd til det helt vilde Og så faldt jeg lige over Brødrene Mortensens Julekalender i Fona til 49,95! Den MÅTTE jeg bare eje! Og efter 2 min. overtalelse til kæresten, så var den MIIIIIIIIIIN!
Så har vi udover det købt nogle nye møbler til den nye lejlighed når vi flytter! Jeg er skide lykkelig
Nu mens jeg sidder og ser nogle afsnit af Brødrene Mortensens jul så står min dejlige kæreste og laver lækker med til mig!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
det lyder da bare hyggeligt!!! vi skal afsted på mandag - glæder mig helt vildt... og brødrene mortensens jul er bare rigtig sød!!!
birthee skriver: det lyder da bare hyggeligt!!! vi skal afsted på mandag - glæder mig helt vildt... og brødrene mortensens jul er bare rigtig sød!!!
Det er bare lækkert at have det overstået og vide der stadig er penge på kontoen Hehe! Og jep, jeg elsker den julekalender
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128