vælling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. december 2011

Anonym trådstarter

min søn er 5 et halv måned, han spiser 2 gange om natten, ka jeg gi en flaske vælling om aften ?

200ml vand og 4 strøgne skeer uden top.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Mother-love

Anonym skriver:

min søn er 5 et halv måned, han spiser 2 gange om natten, ka jeg gi en flaske vælling om aften ?

200ml vand og 4 strøgne skeer uden top.

Det kan du sagtens. Isabella fik det allerede da hun var 2,5 månede. Men lige pludselig da hun var 4 måneder villehun ikke have det mere. Synes helt klart du skal prøve det for hvis dit barn vil have det og det hjælper så er det jo perfekt

Anmeld

2. december 2011

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Det kan du sagtens. Isabella fik det allerede da hun var 2,5 månede. Men lige pludselig da hun var 4 måneder villehun ikke have det mere. Synes helt klart du skal prøve det for hvis dit barn vil have det og det hjælper så er det jo perfekt

Synes bare det virker så tyndt når jeg blander 200 ml og 4 strøgne mål, jeg bruger skeen fra mme.

Anmeld

2. december 2011

Mother-love

Anonym skriver:

Synes bare det virker så tyndt når jeg blander 200 ml og 4 strøgne mål, jeg bruger skeen fra mme.

Kan ikke huske måleforholdene på vælling men det lyder rigtigt nok. Men vælling er ikke ret meget tykkere end alm. Mme. Men hvis du måske kom en halv ske mere i kunne det være det hjalp lidt? Man må jo helst ikke gøre det for tykt. Men ellers kunne du evt give lidt vand ved siden af. Så dit barn får væske nok i forhold til pulveret?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.