Asta og stiletter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. december 2011

NinaNymannMadsen

ja min datter på 2 er helt vild med stiletter, og jeg har lige købt et nyt par idag til mig selv.
jeg nåed næsten ikk en gang at tage dem på for at prøve at gå lidt i dem før hun havde snuppet dem og gik rundt i dem. tossed tøs.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

pastry26

NNM skriver:

ja min datter på 2 er helt vild med stiletter, og jeg har lige købt et nyt par idag til mig selv.
jeg nåed næsten ikk en gang at tage dem på for at prøve at gå lidt i dem før hun havde snuppet dem og gik rundt i dem. tossed tøs.

Jeg er helt vild med det billede!!! Det er en rigtig pige-pige du har dig der...

Anmeld

2. december 2011

NinaNymannMadsen

pastry26 skriver:

Jeg er helt vild med det billede!!! Det er en rigtig pige-pige du har dig der...

lige på det punkt er hun en rigtig pige. men kommer det til legetøj er hun en drenge-pige for hun elsker biler, traktore, ja alt med fart.

men tøjet og sko det er så piget som det kan blive.

Anmeld

2. december 2011

TaAsJu

Uha hvor det minder meget om hjemme ved os det der.. mine stiletter skal heller ikke så mere end 2 min ude af skabet før Fie har taget dem på

Anmeld

2. december 2011

Mother-love

Nurh hvor er det bare et dejligt billede. Og iøvrigt nogle ret fede stiletter

Anmeld

2. december 2011

NinaNymannMadsen

Mor til 2, snart 3 skriver:

Uha hvor det minder meget om hjemme ved os det der.. mine stiletter skal heller ikke så mere end 2 min ude af skabet før Fie har taget dem på

haha. syntes kun det er flot hun kan holde balancen i dem.

Anmeld

2. december 2011

NinaNymannMadsen

michelledam skriver:

Nurh hvor er det bare et dejligt billede. Og iøvrigt nogle ret fede stiletter

hun elsker de sko og det gør jeg også. er bare spændt på hvor meget jeg må ha dem for mig selv.
det er vildt fede, skal bare vende mig til at gå i dem da jeg ikk er vant til så høje stiletter og så tynd en hæl men det skal jo prøves.

Anmeld

2. december 2011

Mother-love

NNM skriver:

hun elsker de sko og det gør jeg også. er bare spændt på hvor meget jeg må ha dem for mig selv.
det er vildt fede, skal bare vende mig til at gå i dem da jeg ikk er vant til så høje stiletter og så tynd en hæl men det skal jo prøves.

Hehe glæder mig til det bliver Isabella der tager mine sko. Jeger heller ikke så god til høje sko og slet ikke stiletter men øvelse gør mester og så ser det jo skide godt og feminint ud i stiletter

Anmeld

2. december 2011

NinaNymannMadsen

michelledam skriver:

Hehe glæder mig til det bliver Isabella der tager mine sko. Jeger heller ikke så god til høje sko og slet ikke stiletter men øvelse gør mester og så ser det jo skide godt og feminint ud i stiletter

ja nemlig. skal også bare lære det, har en svigerinde der kan lære mig det hvis det er helt galt. men må jo bare blive ved med at gå i dem så kommer det jo nok.

syntes også det er så dejligt og sødt at asta selv gpr ud og tager mine eller sin fars sko på og går rundt i dem.

Anmeld

2. december 2011

Janni.

Synes helt klart hun har go' stil 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.