ondt i halsen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. december 2011

MariaJulie

min søn fik sin 3 månedes vaccine i går, og havde over 40 i feber i går aftes  jeg klædte han selvfølgelig af og lagde ham til at sove i en lille body og et tyndt tæppe. i morges var feberen væk og lille elias var helt kold, men våd af sved. hans temperatur var normal i morges, men nu er den på lidt over 38 og han hoster og er snottet

hver gang han siger noget så hoster han bag efter, og derefter græder han. så mit spørgsmål er egentlig bare, kan babyer have ondt i halsen? hvis det er tilfældet er der så noget man kan gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Fenja09

Jeg tror godt at babyer kan have ondt i halsen, det er jo en af de mest alm. luftvejsinfektioner der findes og når de kan blive "ramt" af så meget andet, så hvorfor ikke halsbetændelse. Men jeg er ikke læge så ved det selvfølgelig ikke med garanti. Det kan også være lungebetændelse eller RS -virus og måske har han bare været irriteret i halsen og har hostet for at få det til at stoppe. Uanset hvad det kan være så synes jeg du skal kontakte lægen og få dem til lige at kigge på ham - især hvis du er lidt urolig.

God bedring med ham!

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.