Suttestop!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. december 2011

Sundahl88

Min datter bliver 3 år om en måned.

Hendes far og jeg besluttede at jeg skulle have alle sutterne og vi så kunne give dem til julemanden når han kom 1. advent.

Det er nu gjort og vores datter klare det super fint!

MEN:

Nu er hendes far ikke længere enig i den beslutning efter at have snakket med andre forældre, da han/de mener at hun bliver stresset af det så længe vi stadig øver med at gå uden ble
(har hun gjort længe nu og har kun ble på når hun sover - han mener vi skal vente med sut til hun er helt ble-fri!)

Sagen er den at han agter at give hende sutten på mandag hvor han skal have hende (vi er ikke sammen mere) hvis hun beder om den - og det gør hun for at "prøve ham af".

Jeg kan ikke tale ham til fornuft og jeg er så frustreret og bange for de følger det får for vores datter. Jeg kan ikke tilbageholde hende, hun skal jo se sin far.

Hvad skal jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har vores datter ik taget skade af at komme af med sutten, mens hun stadig sov med blee om natten. Hun smed bleen om dagen dag hun varknap 21/2 og sutten 2 mdr sener. Hvis det indtil nu ik har været et problem, så ska hun da ik ha sutten igen. Dumme, dumme far.Måske brug argumentet at det jo så vil være hans skyld at hun evt får tandlægeskræg sener, fordi suttændenderne ska retters ind med bøjler osv.. Det er i hvertfald skadeligt i længden.. Mener du har helt ret! Vh stine

Anmeld

2. december 2011

Sundahl88

Der er nemlig ingen grund til at hun skal have sut for det går bare så godt!

og børnehaven giver mig også ret i at han skal støtte op omkring den beslutning - især når han også selv har sagt god for det!

Men jeg kan ikke tale ham til fornuft! Og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Han kommer til at ødelægge alt og det kommer til at gå ud over vores datter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.