hvad kan man få støtte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.001 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. december 2011

liwsmor

hej skønne kvinder igen igen

jeg glad for gider brug jeres tid på mig

jeg har nogen spørgsmål, ang hvad man kan søge om støtte til alt, når den ene for 2800 udbetalt og jeg skal på su med su lån.. jeg er aleneforsøge for mit barn.

hvad kan vi søge og hvordan søger man det inden man skal på su eller efter..

jeg tænker på boligstøtte, noget økonomiske støtte til dagpleje ? er det muligt? kan man få andet end su-lån, når man har et barn ? og ikke bo alene?

hjælp jeg brug for  alt den råd i kan give mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

jv30

Du kan få almindelig SU, SU-lån og supplerende SU-lån for forsørgere. Satserne afhænger af, om det er en ungdoms uddannelse eller en videregående uddannelse

www.su.dk

Og når du bor sammen med en, er du ikke alene-forsørger - så ikke noget forsørger tillæg

MHT boligsikring og evt delvis eller hel friplads i daginstitution, skal du en tur på kommunen.

Held og lykke

Anmeld

2. december 2011

liwsmor

jv30 skriver:

Du kan få almindelig SU, SU-lån og supplerende SU-lån for forsørgere. Satserne afhænger af, om det er en ungdoms uddannelse eller en videregående uddannelse

www.su.dk

Og når du bor sammen med en, er du ikke alene-forsørger - så ikke noget forsørger tillæg

MHT boligsikring og evt delvis eller hel friplads i daginstitution, skal du en tur på kommunen.

Held og lykke

tak for svaret.

nårh,  skal man søge tingene end eller efter man få su ?

jeg læst noget om hvis den ene var på su kunne man få noget støtte fra kommune af?

Anmeld

2. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

jv30 skriver:

www.su.dk

Held og lykke

Man kan altså godt få forsørger tillæg hvis man bor sammen med en anden. Det kræver bare at begge er på SU

Anmeld

2. december 2011

liwsmor

rikkeregnbue skriver:

Man kan altså godt få forsørger tillæg hvis man bor sammen med en anden. Det kræver bare at begge er på SU

vi er ikke begge på su ..

Anmeld

2. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

liwsmor skriver:

vi er ikke begge på su ..

Ja okay, så kan du/i ikke få forsørger tillæg

Anmeld

2. december 2011

liwsmor

rikkeregnbue skriver:

Ja okay, så kan du/i ikke få forsørger tillæg

nej .. men kan man ikke få noget hvis den ene er på su ?

Anmeld

2. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

liwsmor skriver:

nej .. men kan man ikke få noget hvis den ene er på su ?

Nej, desværre ikke.. Så er der kun supplerende SU-lån

Anmeld

2. december 2011

Bonderøvens kone

Du har mulighed for at søge om særligt børnetilskud til uddannelsessøgende forældre. Det søger du på kommunen.

Anmeld

2. december 2011

liwsmor

Pigen fra landet skriver:

Du har mulighed for at søge om særligt børnetilskud til uddannelsessøgende forældre. Det søger du på kommunen.

også når man bo sammen med en mand ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.