hjælp til ansøgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

252 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. december 2011

mth1987

hej derude

jeg har fundet en stilling jeg gerne vil søge. og det er ved at være akut med at få et jeg da jeg slutter min uddannelse til januar og ikke kan få støtte derefter.

så hvis der er nogen der sidder og er er fantastisk gode til ansøgninger så skriv jeg har efterhånden skrevet en del, der desværre ikke har givet pote.

lige pt er det en stilling til pæd.medhj job i en børnehave.

kom frisk med gode forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Livas mor

Har lige været det hele igennem selv

Slutter min uddannelse som sygeplejerske til januar og har ledt som en gal efter at finde et arbejde, hvilket nærmest er umuligt i denne branche.. Men var så heldig at score et sygeplejejob pr. 23. januar!

Havde inden det sendt ud som pædagogmedhjælper også, så her er lidt stikord til hvad jeg skrev:

Først lidt ord om hvorfor jeg havde søgt jobbet og lidt privat om mig selv og ellers noget i stil med "Jeg er meget kreativ anlagt, og holder af at igangsætte projekter og se den kreative proces blive til et færdigt produkt. Jeg holder af at være ude i naturen i al slags vejr, om det så er for at plaske i vandpytter eller for at samle sten, blade og andet til kreativt brug. Jeg har under min uddannelse til sygeplejerske oparbejdet gode og anerkendende kommunikationsevner, da jeg har været meget optaget af relationsarbejde, og besidder derfor en god evne til at kommunikere med børn og deres forældre".

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.