Hjælp til hækling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. december 2011

AnneBJ

Jeg har brug for hjælp til at læse vedhæftede opskrift. Jeg ved godt hvad de forskellige masker er og hvordan jeg laver dem. Men jeg er vant til at "læse" opskrifterne.. 

Jeg forstår det sådan at jeg skal lave 5 luftmasker og en stangmaske (den grønne). Så skal jeg lave endnu en stangmaske, og vha. 2 luftmasker samle det i den første stangmaske? Men er ikke helt sikker på det er rigtig forstået, eller hvordan jeg i så fald kommer videre?

Kan du hjælpe?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

kirsti

det må være 5lm, 1stm i første lm, 2lm og sidst en stm i samme lm som den foregående stm

Anmeld

2. december 2011

AnneBJ

kirsti skriver:

det må være 5lm, 1stm i første lm, 2lm og sidst en stm i samme lm som den foregående stm

Tak! Det forsøgte ejg lige at lave, og det så fint ud - men så kunne jeg ikke fortsætte række to. Nåh, jeg tror lige jeg laver en startprøve i noget "restegarn" - de grønne stangmasker forvirrer mig lidt.. 

Anmeld

2. december 2011

kirsti

AnneBJ skriver:

Tak! Det forsøgte ejg lige at lave, og det så fint ud - men så kunne jeg ikke fortsætte række to. Nåh, jeg tror lige jeg laver en startprøve i noget "restegarn" - de grønne stangmasker forvirrer mig lidt.. 

den er også ret forvirrende tegnet. Jeg strikker aldrig efter diagrammer, jeg er en spasser til det

Anmeld

2. december 2011

AnneBJ

kirsti skriver:

den er også ret forvirrende tegnet. Jeg strikker aldrig efter diagrammer, jeg er en spasser til det

Godt! Så er det ikke kun mig der synes det er svært! Jeg tror jeg finder en opskrift i stedet - altså en læselig en! Men tak igen! 

Anmeld

2. december 2011

kirsti

Godt! Så er det ikke kun mig der synes det er svært! Jeg tror jeg finder en opskrift i stedet - altså en læselig en! Men tak igen! 

kan du strikke?

Så kan du lave det her

Anmeld

2. december 2011

AnneBJ

kirsti skriver:

kan du strikke?

Så kan du lave det her

Nej overhovedet ikke! Men hvor er det smukt!! Jeg har fundet en anden opskrift nu, skrevet Har du tid og lyst at hjælpe mig lidt?

Anmeld

2. december 2011

kirsti

AnneBJ skriver:

Nej overhovedet ikke! Men hvor er det smukt!! Jeg har fundet en anden opskrift nu, skrevet Har du tid og lyst at hjælpe mig lidt?

ja det kan jeg godt bare send en pb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.