hej piger....

sagen er den at da jeg fortalte min chef at jeg var gravid var hun super sød og sagde at det jo bare var dejligt og at hun stadig meget gerne ville fastansætte mig

nu viser det sig så at det kan hun ikke overholde alligevel... ikke at hun ikke vil for det vil hun meget gerne..... problemet er at det firma/butik jeg arbejder i kører med underskud og har gjort det i en del år...... og den fond som ejer dem vil ikke skyde flere penge i butikkerne nu...... så muligvis kører butikkerne på lånt tid hvis ikke vi snart får vores omsætning op......... ergo vil de ikke fastansætte mig i 1 marts for at sende mig på barsel 14 dage efter.......... de vil selvfølgelig hellere have en ny vikar istedet for.......
derimod har de sagt at hvis butikken stadig kører når jeg er færdig på barsel er der ALTID et job til mig og det er jeg egentlig heller ikke i tvivl om at de mener........ jeg er en af dem der har størst omsætning i butikken......
Men aaarrrrh

nu skal jeg jo så direkte på barselsdagpenge fra kommunen.... og aner bare overhovedet ikke hvor meget jeg kan regne med at få`????

nogen der kan hjælpe mig med det???
blir det regnet ud fra hvad jeg sidste gang havde i dagpenge?? (da jeg ikke har optjent nok timer til at starte forfra i dagpengeperioden) eller blir det regnet ud fra min nuværende løn som er 17,000??
håber nogen kan hjælpe mig??
knus
Anmeld