ØV altså!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.001 visninger
21 svar
0 synes godt om
2. december 2011

An&Jo

Rækkehuset var egentlig rigtig flot sådan på det ydre..

MEN hende der bor der fortalte så at der var fugt på badeværelset, det var så slemt at hun var bange for at det var skimmelsvamp, og hun fortalte at det trækker helt sindssygt ind af hoveddøren..

SÅ, jeg sagde nej..
Heldigvis er jeg den første der får tilbudt noget hvis der bliver noget ledigt, så det trøster mig lidt..
Og så glæder jeg mig over at jeg ikke har sagt min egen op endnu, og glæder mig endnu mere over at der kun er 6 ugers opsigelse på min lejlighed..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

mulle85

An&Jo skriver:

Rækkehuset var egentlig rigtig flot sådan på det ydre..

MEN hende der bor der fortalte så at der var fugt på badeværelset, det var så slemt at hun var bange for at det var skimmelsvamp, og hun fortalte at det trækker helt sindssygt ind af hoveddøren..

SÅ, jeg sagde nej..
Heldigvis er jeg den første der får tilbudt noget hvis der bliver noget ledigt, så det trøster mig lidt..
Og så glæder jeg mig over at jeg ikke har sagt min egen op endnu, og glæder mig endnu mere over at der kun er 6 ugers opsigelse på min lejlighed..

mon ikke meget snart du får noget andet så

Anmeld

2. december 2011

An&Jo

mulle85 skriver:

mon ikke meget snart du får noget andet så

jo mon ikke..

Det trøster jeg mig også med..

Anmeld

2. december 2011

mulle85

An&Jo skriver:

jo mon ikke..

Det trøster jeg mig også med..

det forstår jeg godt godt man har mulighed for og se en bolig inden man siger ja så det ik er noget lort man får

Anmeld

2. december 2011

An&Jo

mulle85 skriver:

det forstår jeg godt godt man har mulighed for og se en bolig inden man siger ja så det ik er noget lort man får

ja for dælen, kunne du ikke se hvis vi var flyttet derind..

Min søn er ørebarn, så et sted hvor der trækker sindssygt duer bare ikke..
Desuden vil jeg heller ikke bo et sted hvor der er risiko for skimmelsvamp på badeværelset..

Anmeld

2. december 2011

mulle85

An&Jo skriver:

ja for dælen, kunne du ikke se hvis vi var flyttet derind..

Min søn er ørebarn, så et sted hvor der trækker sindssygt duer bare ikke..
Desuden vil jeg heller ikke bo et sted hvor der er risiko for skimmelsvamp på badeværelset..

jo det ville ikke være smart.. har har så fået dræn i eller?

skimmelsvamp blir man jo os syg af eller kan risikere det

Anmeld

2. december 2011

An&Jo

mulle85 skriver:

jo det ville ikke være smart.. har har så fået dræn i eller?

skimmelsvamp blir man jo os syg af eller kan risikere det

nej han har ikke fået dræn i, men hvis han får MØB på samme måde henover den her vinter som han har haft sidste vinter, så ender det nok med det.. han har haft sin første omgang MØB i år, så er spændt på hvordan det kommer til at gå..

Anmeld

2. december 2011

mulle85

An&Jo skriver:

nej han har ikke fået dræn i, men hvis han får MØB på samme måde henover den her vinter som han har haft sidste vinter, så ender det nok med det.. han har haft sin første omgang MØB i år, så er spændt på hvordan det kommer til at gå..

det må du ikke håbe, er han meget syg i vinterhalvåret så?

Anmeld

2. december 2011

An&Jo

mulle85 skriver:

det må du ikke håbe, er han meget syg i vinterhalvåret så?

jaa han er rigtig meget syg i vinterhalvåret.. :/

Så jeg er kun glad for at jeg fra den 22 december faktisk er færdig med skolen for det her semester..

Jeg har lige 2 eksamener i Januar, men ellers ikke noget før februar igen..
Håber dog at jeg skal bruge januar på at pakke lejligheden ned så vi kan flytte i noget større i starten af februar..

Anmeld

2. december 2011

mulle85

An&Jo skriver:

jaa han er rigtig meget syg i vinterhalvåret.. :/

Så jeg er kun glad for at jeg fra den 22 december faktisk er færdig med skolen for det her semester..

Jeg har lige 2 eksamener i Januar, men ellers ikke noget før februar igen..
Håber dog at jeg skal bruge januar på at pakke lejligheden ned så vi kan flytte i noget større i starten af februar..

har han altid været det så? har selv en der ofte er syg i vinterperioden, det dælme ikke sjovt..

jah det kan da hjælpe

hvor længe går der så før du skal i skole igen derefter?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.