Føler mig som en dårlig mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. december 2011

Anonym trådstarter

Lige for tiden er vores dreng MEGET farsyg. (det skifter jo en del) MEN som det er lige nu så skriger han når jeg henter ham i vuggestue. Han skriger når han skal have tøj på, når han skal skiftes og når jeg irettesætter ham. Han kaster sig på gulvet, slår i gulvet. Han er begyndt at slå, rive, nive og bide. Han er snart 15 mdr. Hvad pokker skal jeg stille op? Bliver simpelthen så ked af det. Føler mig som en rigtig dårlig mor som bare ikke er go nok. Andre med samme tanker og problemer? Nogle gode råd?

Hilsen den triste mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

mulle85

vil lige give et  har dog aldrig selv prøvet det med min, men er sikker på det bare er en periode de fleste bider osv vist en periode, i må bare prøve og finde den måde der hjælper på jeres for og få ham til og stoppe håber det kommer til og gå

Anmeld

2. december 2011

Tulle28

Tigerspring:-) Det er alderen og det går over!! Det er SÅ hårdt, men prøv ikke at tage det personligt og vær den samme, glade mor du plejer. Der har været mange tråde fra frustrerede mødre til børn i 14-15-16 mdrs alderen den sidste tid og jeg har selv været igennem det med vores datter, som er 20 mdr. Det er en alder hvor de vil og forstår en masse, men de kan ikke udtrykke sig fordi de ikke har noget sprog endnu, og motorisk er de måske heller ikke helt med endnu. Så det er klart at de bliver frustrerede. Vi skal som voksne prøve at holde hovedet koldt og vise at vi forstår dem og hjælpe dem igennem perioden på bedste vis. Bare vent, du får snart dit "normale" barn igen:-) Men der kan godt gå en måned eller halvandenKram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.