Hvad laver i oppe nu :D ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. december 2011

freiasmor

ja hvad laver i skønne piger oppe så sent ??

- jeg selv er oppe fordi min kære forlovede har fået en omgang madforgiftning så skal holde øje med ham og sørge for at han får væske nok. og kan ikke sove ellers, da han ligger og klynker mens han sover xD

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

mariamiss6

Helt ærligt, det startede med at vær enoget kreativt arbejde, med henblik på julegaver. Og nu er det simpelthen endt med at jeg har sommerfugle i maven over en eller anden fyr, som jeg slet ikke har set noget i før hen.... Og hvis vi ender med at såre hinanden, eller det bare sådan generelt går i hårknude elle rbliver almindelig akavet, så er der to mennesker som står os begge utrolig nær, som kommer til at være lidt i klemme....

Men han er nu altså meget sød

Anmeld

2. december 2011

Carina1977

Hmm jeg er oppe pga. det sædvanlige....men altså jeg overlever, og jeg kan jo bare sove imorgen formiddag hehe 

Anmeld

2. december 2011

mariamiss6

Carina1977 skriver:

Hmm jeg er oppe pga. det sædvanlige....men altså jeg overlever, og jeg kan jo bare sove imorgen formiddag hehe 

Det sædvanlige? Er det smerterelateret eller hvad?

Anmeld

2. december 2011

Carina1977

mariamiss6 skriver:

Det sædvanlige? Er det smerterelateret eller hvad?

Jahh men jeg er vant til det, så det betyder ikke det store. Men så kan jeg nyde den dejlige stilhed, der er om natten 

Anmeld

2. december 2011

mariamiss6

Carina1977 skriver:

Jahh men jeg er vant til det, så det betyder ikke det store. Men så kan jeg nyde den dejlige stilhed, der er om natten 

Okay, men hvordan kan det så være at du 2bare" kan sove til formiddag? Gør det ikke stadig ondt der? eller er det udmattelsens søvn du får der?

Anmeld

2. december 2011

mariamiss6

Anyways, I'm off to bed now

Sov godt når i får mulighed for det

Anmeld

2. december 2011

Carina1977

mariamiss6 skriver:

Okay, men hvordan kan det så være at du 2bare" kan sove til formiddag? Gør det ikke stadig ondt der? eller er det udmattelsens søvn du får der?

Det kan jeg heller ikke....min søvn består af bidder. Ja man bliver på et tidspunkt så træt, at det kan lade sig gøre at få sovet lidt. Jeg vil nu også snart forsøge, og håber så at jeg kan sove indtil vækkeuret ringer 

Godnat de damer  

Anmeld

2. december 2011

Frøken J.

freiasmor skriver:

Gobeædebefrbedrintihaja hvad laver i skønne piger oppe så sent ??

- jeg selv er oppe fordi min kære forlovede har fået en omgang madforgiftning så skal holde øje med ham og sørge for at han får væske nok. og kan ikke sove ellers, da han ligger og klynker mens han sover xD

God bedring til ham! Jeg har lige ammet min datter. Nu ligger hun i liften og jeg sidder ved siden af med en hånd på hendes bryst og tommelfingeren på hendes sut, fordi hun bliver sur når hun taber den. Og så venter jeg (u)tålmodigt på at hun får suttet sig selv i søvn som hun plejer. Hun virker desværre lysvågen :-S

Anmeld

2. december 2011

Sujan

Jeg kan bare ikke sove..vågnede kl. 3 og nu kan jeg ligeså godt stå op for er mega sulten:-)

Ja tror også jeg må få en formiddags lur:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.