hvad er jeg egentlig irriteret over:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Anonym trådstarter

sagen er den, at kæresten sidste år slettede sin facebook.
vi havde en lille krise dengang og gik fra hinanden.

nu har han genåbnet den igen, og hvorfor irritere det mig så grænseløst.. er meget jaloux anlagt, men hvad er der at være jaloux over..det heller ikke fordi jeg selv vil skjule noget..

sku da for åndsvagt at have det sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Sitrani

Anonym skriver:

sagen er den, at kæresten sidste år slettede sin facebook.
vi havde en lille krise dengang og gik fra hinanden.

nu har han genåbnet den igen, og hvorfor irritere det mig så grænseløst.. er meget jaloux anlagt, men hvad er der at være jaloux over..det heller ikke fordi jeg selv vil skjule noget..

sku da for åndsvagt at have det sådan

Kan godt lide, at du lige brokker dig lidt over dig selv For så derefter selv at fortælle dig sandheden.. Haha..

Ej.. spøg til side..

Jeg går ud fra, at jeres krise omhandlede noget jalousi omkring andre piger og din kæreste, og han slettede sin profil, fordi der var noget med noget kontakt til andre piger eller noget i den retning.. eller du mistænkte ham for noget i den retning..

og når han så opretter profilen igen, så får det vel samme følelse op i dig igen...?

Men skal da gerne sige, at jeg har haft det på samme måde engang....

Anmeld

1. december 2011

Anonym trådstarter

STN skriver:

Kan godt lide, at du lige brokker dig lidt over dig selv For så derefter selv at fortælle dig sandheden.. Haha..

Ej.. spøg til side..

Jeg går ud fra, at jeres krise omhandlede noget jalousi omkring andre piger og din kæreste, og han slettede sin profil, fordi der var noget med noget kontakt til andre piger eller noget i den retning.. eller du mistænkte ham for noget i den retning..

og når han så opretter profilen igen, så får det vel samme følelse op i dig igen...?

Men skal da gerne sige, at jeg har haft det på samme måde engang....

Ikke helt faktisk. Vi slog op dengang og stod begge som singler derinde under de 14dage det varede. Så fandt vi sammen igen også slettede han sin profil. Han sagde han ikk gad Facebook mere. Men har nu altid tænkt om det var fordi piger var begyndt at skrive pga. Den nye status.
Det var et meget hårdt break up dengang. I hvert fald for mig. Og det var også starten af december. Så måske det følelserne der kommer op i en igen

Men grunden dengang var simpelthen at vi diskuterede over alt og jeg havde paranoia konstant.
Så det var også jalouxi bla.a dengang

Anmeld

1. december 2011

Sitrani

Anonym skriver:

Ikke helt faktisk. Vi slog op dengang og stod begge som singler derinde under de 14dage det varede. Så fandt vi sammen igen også slettede han sin profil. Han sagde han ikk gad Facebook mere. Men har nu altid tænkt om det var fordi piger var begyndt at skrive pga. Den nye status.
Det var et meget hårdt break up dengang. I hvert fald for mig. Og det var også starten af december. Så måske det følelserne der kommer op i en igen

Men grunden dengang var simpelthen at vi diskuterede over alt og jeg havde paranoia konstant.
Så det var også jalouxi bla.a dengang

Okay

Tja.. Det er nok fordi tiden minder dig om dengang, og det, at han nu har profilen igen, og du ved, at han er tilgængelig på nettet for andre piger.... who know... jalousi er bare en grim ting, og meget meget svær at tackle, og endnu sværere at komme til livs!

Føler du, at du stoler 100 % på ham?

Anmeld

1. december 2011

Anonym trådstarter

STN skriver:

Okay

Tja.. Det er nok fordi tiden minder dig om dengang, og det, at han nu har profilen igen, og du ved, at han er tilgængelig på nettet for andre piger.... who know... jalousi er bare en grim ting, og meget meget svær at tackle, og endnu sværere at komme til livs!

Jalouxi er noget værre lort som jeg altid har døjet med!

Tror du Har ret.
Altså dengang stolede jeg ikk en dyt på ham.
Men nu bor vi sammen i hus med vores to hunde så der bliver ikk
Festet ligeså meget osv.

Mit forhold før ham var noget værre lort og jeg var alt
For dum og naiv. Og der kommer mit jalouxi fra. Men det
Blevet meget bedre nu.

Jeg tror ligegyldig hvem jeg får som kæreste i mit liv ville jeg aldrig stole
100%på ham pga alt det man har stået model til.
Men ville sige at jalouxi ikk fylder noget i vores hverdag mere.
Nu det kun i meget små korte perioder hvor jeg kan blive lidt skør i kasketten men det går hurtigt over.

Anmeld

1. december 2011

Anonym trådstarter

STN skriver:

Okay

Tror du Har ret.
Festet ligeså meget osv.

Blevet meget bedre nu.

Nu det kun i meget små korte perioder hvor jeg kan blive lidt skør i kasketten men det går hurtigt over.

Anmeld

1. december 2011

Sitrani

Anonym skriver:

Tror du Har ret.
Festet ligeså meget osv.

Blevet meget bedre nu.

desværre får nogle ar på sjælen af tidligere oplevelser Men det lyder da til at det er noget du arbejder med... Så det er jo fint!

Anmeld

1. december 2011

Anonym trådstarter

STN skriver:

desværre får nogle ar på sjælen af tidligere oplevelser Men det lyder da til at det er noget du arbejder med... Så det er jo fint!

Det må man sige at man gør.
Og syntes overhovedet ikk det fair for hverken mig selv eller kæresten at det gamle forhold til tider har påvirket en så meget på den dårlige måde.

Jaa, har dA glort fremskridt det sidste års tid. Men var det Blevet kørende i samme bane var vi heller ikk sammen den dag i dag.
Tak fordi du gad svare

Anmeld

1. december 2011

Sitrani

Anonym skriver:

Det må man sige at man gør.
Og syntes overhovedet ikk det fair for hverken mig selv eller kæresten at det gamle forhold til tider har påvirket en så meget på den dårlige måde.

Jaa, har dA glort fremskridt det sidste års tid. Men var det Blevet kørende i samme bane var vi heller ikk sammen den dag i dag.
Tak fordi du gad svare

no problem!

Det vigtigste er, at man er opmærksom på det! Uanset om det er fair eller ej Man kan ikke gøre andet, end at få jalousi-monstret frem i lyset, og snakke om det - det hjælper meget at dele sine følelser omkring det, synes jeg.. Sådan slap jeg af med min jalousi

Anmeld

1. december 2011

Anonym trådstarter

STN skriver:

no problem!

Det vigtigste er, at man er opmærksom på det! Uanset om det er fair eller ej Man kan ikke gøre andet, end at få jalousi-monstret frem i lyset, og snakke om det - det hjælper meget at dele sine følelser omkring det, synes jeg.. Sådan slap jeg af med min jalousi

Ja Det Er jo det.
Her hjemme har vi aldrig snakket så meget om det. I hvert fald ikk med nyttige samtaler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.