Spørgsmål til dem som har/har haft kærester som værnepligtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Sesse89

Hej tøser.

Er der nogen af jer der ved om de må have kontakt til deres familie den første uge de er afsted som værnepligtig?

Er nemlig lidt ked af intet at have hørt og ved ikk om det er fordi de ikk må have kontakt eller at kærestn bare er for træt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

freiasmor

Hej tøser.

Er der nogen af jer der ved om de må have kontakt til deres familie den første uge de er afsted som værnepligtig?

Er nemlig lidt ked af intet at have hørt og ved ikk om det er fordi de ikk må have kontakt eller at kærestn bare er for træt

nu har min forlovede lige været i mili, og den første uge havde han kontakt til mig - men først meget sent om aftenen, men der gik os flere dage hvor jeg intet hørte fra ham fordi de laver så meget og først får fri omkring kl 22-24-måske senere..

det var på slagelse - og ved at - de ikke må have telefoner på sig - det er BANDLYST mens de er på øvelser osv!

så mon ikke han er mega træt

Anmeld

1. december 2011

1990h

Sesse89 skriver:

Hej tøser.

jeg tænker lidt om deres bagage kommer derned på samme tid? om den så kan være forsinket..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.