Hej piger
Nu har jeg i cirka 2 uger ikke kunne sove om natten men derimod kunne sove en enkelt time eller 2 om dagen, og kan mærke at energien ikke er til meget mere.. og forleden var der en debat ang. søvnløshed, og så navnet BALDRIAN ! og tænkte, jeg ville prøve dem. Så købte dem igår - og ved godt at der står at de først har virkning om 2-3 uger. Men natten til idag, har jeg simpelthen sovet igennem !! normalt - inden mit søvn problem kom vågnede jeg hver time fordi jeg enten skulle tisse eller har været mega tørstig..
så - enten er det simpelthen bare lykkedes mig at gå i seng på det rigtige tidspunkt.. for vågnede først 3 timer efter mit vækkeur ringede kl 06.00. Blev noget overrasket..
Så vil egentlig høre om der er nogen af jer der selv har prøvet Baldrian (stærk baldrian med citronmelisse).. eller den anden udgave der bare er almindelig..
Har selvfølgelig snakket med min læge og han sagde til mig at hvis jeg ville måtte jeg hellere end gerne prøve det for han har ikke hørt noget dårligt om det, tværtigmod..
Var simpelthen så desperat til sidst og har virkelig haft brug for søvn, for intet har virket.. selvom jeg nærmest har haft prøvet alt ! så kom gerne med jeres erfaring. ??
Anmeld