Stærk Baldrian ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. december 2011

freiasmor

Hej piger

Nu har jeg i cirka 2 uger ikke kunne sove om natten men derimod kunne sove en enkelt time eller 2 om dagen, og kan mærke at energien ikke er til meget mere.. og forleden var der en debat ang. søvnløshed, og så navnet BALDRIAN ! og tænkte, jeg ville prøve dem. Så købte dem igår - og ved godt at der står at de først har virkning om 2-3 uger. Men natten til idag, har jeg simpelthen sovet igennem !! normalt - inden mit søvn problem kom vågnede jeg hver time fordi jeg enten skulle tisse eller har været mega tørstig..
så - enten er det simpelthen bare lykkedes mig at gå i seng på det rigtige tidspunkt.. for vågnede først 3 timer efter mit vækkeur ringede kl 06.00. Blev noget overrasket..

Så vil egentlig høre om der er nogen af jer der selv har prøvet Baldrian (stærk baldrian med citronmelisse)..  eller den anden udgave der bare er almindelig..

Har selvfølgelig snakket med min læge og han sagde til mig at hvis jeg ville måtte jeg hellere end gerne prøve det for han har ikke hørt noget dårligt om det, tværtigmod..

Var simpelthen så desperat til sidst og har virkelig haft brug for søvn, for intet har virket.. selvom jeg nærmest har haft prøvet alt ! så kom gerne med jeres erfaring. ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Rkb25

Det var mig der foreslog baldrian i den anden debat ;-) Jeg brugte det i en periode til at falde til ro når jeg kom hjem fra natarbejde. Det hjalp min krop med at geare ned. Brugte dem også da jeg ikke havde sovet i flere døgn pga kærestesorger.... Så jeg har altså gavn af dem få timer efter at jeg har taget dem.

Anmeld

1. december 2011

freiasmor

Rkb25 skriver:

Det var mig der foreslog baldrian i den anden debat ;-) Jeg brugte det i en periode til at falde til ro når jeg kom hjem fra natarbejde. Det hjalp min krop med at geare ned. Brugte dem også da jeg ikke havde sovet i flere døgn pga kærestesorger.... Så jeg har altså gavn af dem få timer efter at jeg har taget dem.

hihi ja det skal nok passe at det var dig

tænkte bare det må jeg simpelthen prøve hehe det da dejligt at det ikke kun er mig der reagere "hurtigt" på dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.