Julekort.......hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Mussen2

Overskuddet er bare på et minimum og det er allerede d. 1 december

Jeg synes bare det virker vildt uoverskuéligt at skal slæbe min datter med ned i byen for at få taget julekortfoto Samtidig synes jeg det kunne være sjovt om man kunne lave nogen, hvor 3Ds scanning billede af lilebror også indgår.

Har I en god ide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Lone Jakobsen

har du selv en god printer? for så var muligheden jo at du giver hende noget sødt nissetøj (eller bare en nissehue) på, og tager et par gode billeder som du printer ud og vedlægger julekortene.

afhængig af din datters alder er der jo også mulighed for at i selv laver julekortene. klip et pasende stykke karton ud, lad hende male på det,  bøj det på midten og brug det så som julekort. du kan evt. klistre en enkelt tørret nellike, eller andet på så det dufter af jul.

Anmeld

10. december 2011

Mussen2

Lone Jakobsen skriver:

har du selv en god printer? for så var muligheden jo at du giver hende noget sødt nissetøj (eller bare en nissehue) på, og tager et par gode billeder som du printer ud og vedlægger julekortene.

afhængig af din datters alder er der jo også mulighed for at i selv laver julekortene. klip et pasende stykke karton ud, lad hende male på det,  bøj det på midten og brug det så som julekort. du kan evt. klistre en enkelt tørret nellike, eller andet på så det dufter af jul.

Hej lone Tak for svar

ideen med at give hende nissetøj på brugte jeg sidste år og det med at være kreativ´med hende, bliver bare ikke til noget. '

Jeg er nok ude i at bruge noglebilleder fra årest gang, som jeg selv kan bruge i en eller anden skabelon.

Nogen der har ideer til noget? Det skal være rimlig nemt og ikke have lang leverings tid

Anmeld

10. december 2011

Lone Jakobsen

Mussen2 skriver:

Hej lone Tak for svar

ideen med at give hende nissetøj på brugte jeg sidste år og det med at være kreativ´med hende, bliver bare ikke til noget. '

Jeg er nok ude i at bruge noglebilleder fra årest gang, som jeg selv kan bruge i en eller anden skabelon.

Nogen der har ideer til noget? Det skal være rimlig nemt og ikke have lang leverings tid

håber i finder på noget.

Anmeld

10. december 2011

K&S

Mussen2 skriver:

Hej lone Tak for svar

Hvis du har nogle billeder af hendes fra årets løb, kan du lave en collage

Jeg vil gerne forsøge at lave en til dig, hvis du sender mig nogle billeder på mail?

Anmeld

10. december 2011

Mussen2

K&S skriver:

Hvis du har nogle billeder af hendes fra årets løb, kan du lave en collage

Jeg vil gerne forsøge at lave en til dig, hvis du sender mig nogle billeder på mail?

Ej vil du - det vil da være rigtig sødt af dig. Hvor mange skal du bruge?

Anmeld

10. december 2011

K&S

Mussen2 skriver:

Ej vil du - det vil da være rigtig sødt af dig. Hvor mange skal du bruge?

Send mig bare rigelig, så jeg har lidt at arbejde med

Sender dig lige en PB med min mail

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.