hjælp til ønskeseddel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Jeia

Jeg har en halvsøster der hvert år til jul vil have en ønskeseddel, men jeg synes bare at det er så svært at finde på ting jeg ønsker mig, der koster mellem 10-30 kr. Har i nogle ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Klokkeblomst88

Hvad med viskestykker, lækre muffinsforme, et bestemt blad, chokolade, ostehøvl, julepynt, hårting....?

Anmeld

2. december 2011

stm2812

Jeia skriver:

Jeg har en halvsøster der hvert år til jul vil have en ønskeseddel, men jeg synes bare at det er så svært at finde på ting jeg ønsker mig, der koster mellem 10-30 kr. Har i nogle ideer?

Kan godt se at det må være svært at skrive.. Jeg har svært nok ved bare at skrive en 'normal' ønskeseddel. Prøver helst at undgå det

men tænker lidt: lysestager, lys, krus, glas, noget godt til den søde tand, hårelastikker/andet praktisk til håret... hmm det var vist hvad jeg lige kunne finde på. troede der var mere

I Tiger eller søstrene greene er der jo mange ting. Prøv evt. at kigge på deres hjemmeside

Anmeld

2. december 2011

Mor til Mike

Jeia skriver:

Rammer til billeder, duftelys, kuglepenne, et krus, et billede af hende i en fin ramme, hjemmelavet julekager.

Anmeld

2. december 2011

Silas&Mille

Klokkeblomst88 skriver:

Hvad med viskestykker, lækre muffinsforme, et bestemt blad, chokolade, ostehøvl, julepynt, hårting....?

sad lige og tænke på lignende ting

Anmeld

3. december 2011

Jeia

Klokkeblomst88 skriver:

Tak for gode ideer  Nu har jeg fået lidt på listen

Anmeld

3. december 2011

Jeia

stm2812 skriver:

Kan godt se at det må være svært at skrive.. Jeg har svært nok ved bare at skrive en 'normal' ønskeseddel. Prøver helst at undgå det

men tænker lidt: lysestager, lys, krus, glas, noget godt til den søde tand, hårelastikker/andet praktisk til håret... hmm det var vist hvad jeg lige kunne finde på. troede der var mere

I Tiger eller søstrene greene er der jo mange ting. Prøv evt. at kigge på deres hjemmeside

Ja, har det også svært med "normale" ønskeseddler, men der kan jeg altid ønske mig tøj Men tak for forslag, nu fik jeg lidt på listen

Anmeld

3. december 2011

Jeia

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Rammer til billeder, duftelys, kuglepenne, et krus, et billede af hende i en fin ramme, hjemmelavet julekager.

Tak for gode forslag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.