Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja88 skriver: Lille Messias
Lille Messias
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk-Lotusblomst skriver: Dene r også såå smuk..
Dene r også såå smuk..
ja i LOVE it
Frk-Lotusblomst skriver: ...Fjellerup er skøøøøn ja.. Desværre bliver den mere og emre kedelig om vinteren og sommeren også.. Der var gang i den da jeg var 13-14.. HAHAHAHA.. Men uge 29 er TOPPEN .. Der mødes alle vi "gamlerødder" til festugen SYnes nok jeg havde set en samtale ml. dig og Sabrina hvor du nævnte du var fra randers af.
...Fjellerup er skøøøøn ja.. Desværre bliver den mere og emre kedelig om vinteren og sommeren også.. Der var gang i den da jeg var 13-14.. HAHAHAHA.. Men uge 29 er TOPPEN .. Der mødes alle vi "gamlerødder" til festugen SYnes nok jeg havde set en samtale ml. dig og Sabrina hvor du nævnte du var fra randers af.
Kan jeg godt forestille mig! Synes ofte de der små bondebyer bliver kedelige med årene!
Haha, det skal nok passe, har spammet en del tråde med hende ;D Ligesom jeg nu spammer din.. Ups!
Maja88 skriver: ja i LOVE it
M (: skriver: Kan jeg godt forestille mig! Synes ofte de der små bondebyer bliver kedelige med årene! Haha, det skal nok passe, har spammet en del tråde med hende ;D Ligesom jeg nu spammer din.. Ups!
Frk-Lotusblomst skriver: Jaaaa. Det er bare rigtig ærgerligt.. Men vi bliver jo selv ældre.. Og måske dem der er 13 år i byen nu synes den er feeed med gang i. Who knows. hehe, spamming er for mig Ok.. Det er vel derigennem man lærer folk herinde at kendee. bl.a.
Jaaaa. Det er bare rigtig ærgerligt.. Men vi bliver jo selv ældre.. Og måske dem der er 13 år i byen nu synes den er feeed med gang i. Who knows. hehe, spamming er for mig Ok.. Det er vel derigennem man lærer folk herinde at kendee. bl.a.
Ja, det er jo netop det.. Og det er vel også en del af hensigten med overhovedet at deltage i debatter o.l. herinde..
Frk-Lotusblomst skriver:Troede ikke ejg kendte den så youtubede den lige, men jo da. Den er såå åhyggelig.
M (: skriver: Ja, det er jo netop det.. Og det er vel også en del af hensigten med overhovedet at deltage i debatter o.l. herinde..
Det' fandme jul i mit univers Den er simpelthen som chokolade for øregangene
hihi..Budskabet i det er ihvertfald JUUUUUUL!.
Frk-Lotusblomst skriver: hihi..Budskabet i det er ihvertfald JUUUUUUL!.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128