Hvor sender I sutterne hen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.564 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Mira0911

Hvor sender I sutterne hen når jeres barn/børn skal af med sutten? 

Kan man sende dem et sted hen? Ved godt der findes suttetræer osv... Meeen har ikke hørt om det i nærheden af vores område... 

Håber der sidder nogen derude som ved noget... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

M (:

Mira0911 skriver:

Kan man sende dem et sted hen? Ved godt der findes suttetræer osv... Meeen har ikke hørt om det i nærheden af vores område... 

Dengang jeg var lille gav min mor i fællesskab med mig sutterne til skraldemanden (dvs. vi lagde dem i den store skraldespand udenfor) aftenen før den blev tømt (for så var de jo fysisk væk dagen efter). I bytte for sutterne lå der så om morgenen en gave - og som regel en gave, som min mor viste vi ønskede os.

Synes det var en rigtig god løsning, for så havde man jo selv givet dem væk, og fik en fin gave i bytte

Anmeld

1. december 2011

Mussen2

Nogen sender til julemanden, nogen til suttetræer, nogen til tandlægen.

Jeg kan huske min lillebrors blev sendt til månen med en raket

Anmeld

1. december 2011

Maja_4000

Du kan lade hende "betale" med dem i Fætter BR .. Altså .. Lade hende give dem til ekpedienten og så får hun valgfrit legetøj i stedet

Anmeld

1. december 2011

Chewy

Mira0911 skriver:

Send dem til julemanden. Jeg mener altså, at postdanmark sender et eller andet retur, hvis man skriver noget a la: pas godt på mine sutter søde julemand...  altså så de ved, hvad det er... det har min søs gjort med begge hendes piger og det har bare virket super

Anmeld

1. december 2011

Mira0911

M (: skriver:

Dengang jeg var lille gav min mor i fællesskab med mig sutterne til skraldemanden (dvs. vi lagde dem i den store skraldespand udenfor) aftenen før den blev tømt (for så var de jo fysisk væk dagen efter). I bytte for sutterne lå der så om morgenen en gave - og som regel en gave, som min mor viste vi ønskede os.

Synes det var en rigtig god løsning, for så havde man jo selv givet dem væk, og fik en fin gave i bytte

Tænker også at jeg vil gøre noget a la det du oplevede... 

Anmeld

1. december 2011

Mira0911

Chewy skriver:

Send dem til julemanden. Jeg mener altså, at postdanmark sender et eller andet retur, hvis man skriver noget a la: pas godt på mine sutter søde julemand...  altså så de ved, hvad det er... det har min søs gjort med begge hendes piger og det har bare virket super

Hvad sender postdk tilbage? 

Hvilken adresse skal man sende det til? 

Anmeld

1. december 2011

De3Guldklumper

den ældste sendte sine til Julemanden

den yngste har sagt at han vil hænge dem på suttetræet når den tid kommer og det er så det vi gør

Anmeld

1. december 2011

SussieThyssen

Mira0911 skriver:

Du kan ringe til vej og park, eller hvad I nu kalder den i din hjemkommune, og høre om de evt har et suttetræ i nærheden af hvor du bor.

Her sendte vi sutterne til suttefeen (min far og mor) med den ældste, som så sendte en gave retur.
Med de to andre blev de hængt på vores lokale suttetræ

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. december 2011

M (:

Mira0911 skriver:

Tænker også at jeg vil gøre noget a la det du oplevede... 

Jeg synes i hvert fald det virkede rigtig godt, og min mor har brugt tricket x 5, og der har aldrig være skrig og skrål i forbindelse med projekt slut med sut, da vi jo selv var aktivt med i beslutningen og fik en gave for at være så store og dygtige ;P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.