Underlig tanke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Anonym trådstarter

Ja jeg har fået en underlig tanke som kommer rimelig tit for tiden.
Jeg tænker på om hvordan det vil blive hvis jeg gik fra min kæreste og flyttede til en anden by sammen med mine børn, hvor min familie bor...

Hvorfor i alverden tænker jeg sådan??..

Godt nok har vi haft det lidt svært i et stykke tid nu og der skal ikke meget til at vi kommer op og skændes og diskutere over de mindste ting..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

Ja jeg har fået en underlig tanke som kommer rimelig tit for tiden.
Jeg tænker på om hvordan det vil blive hvis jeg gik fra min kæreste og flyttede til en anden by sammen med mine børn, hvor min familie bor...

Hvorfor i alverden tænker jeg sådan??..

Godt nok har vi haft det lidt svært i et stykke tid nu og der skal ikke meget til at vi kommer op og skændes og diskutere over de mindste ting..

Jeg tro det er derfor du får de tanker pga i blever uvenner osv.Sådan for vi det alle af og til nok nemmer af være alene om tingen der hjemme,bo alene med børn i kun mig der bestemme over dem alene, pengen, ja også være tæt på sin familie osv osv nemlig fordi man blever uvenner over dit eller dat så tænker man måske det var lette vi slet ikke var sammen.når vi blever uvenne så midste man også lidt for lidt for hinanden men somregle bygge man det jo så også op igen.Men af og til fylder det i af være uvenner bare mere fordi det sker fortit og det er jo ikke godt hvis det er sådan.

Knus Henriette

Henriette

Anmeld

1. december 2011

aarhusmor

Jeg får da sådanne tanker af og til, selvom jeg er glad og tilfreds og vi aldrig skændes. Hjernen arbejder jo på scenarier hele tiden, lidt ligesom når man drømmer.

Anmeld

1. december 2011

H+S Skjolgborg.

p,s så rolig snakke og løse ting og lade være med af blev fortit uvenner ville nok hjælp en del men der skal skam også være plads i et forhold til man blever uvenner man skal bare husk af tænke før man taler for ord kan sig og gør meget på godt og ondt og for det meste er det jo ondt når man er uvenner.

Måske du have brug for en weekend alene uden ham du tog væk eller ham også mærke efter hvordan du har det ind i savner du ham osv osv gør du det skal du kæmp for i blever sammen.

Lad endelig vær med bare af flytte også fortryde det har jeg prøve. prøv med en weekend væk eller ham væk en weekend ind af smide alt på gulve. 

Bare mit råd.

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.