ja som overskriften siger så er mit liv gået i stå, eller sådan føler jeg det i hvertfald.
Efter min sygdomsperiode på et år nu er alt bare gået i stå. Jeg gar mistet 6 graviditeter og er ved så småt at miste håbet om det nogen sinde lykkedes at gennemføre en graviditet. Har mistet mit job fordi min sygmelding trak ud, og jobcenteret vil ikke forlænge min sygmelding så har nu været nød til at melde mig ledig. Kan ikke komme tilbage til butiksjob da jeg pga ledsmerter ikke kan holde til det og pga skåne hensyn til sygdommen, og jobcenteret vil heller ikke give mig revalidering så kan jeg få det sidste år i skole til kontorjob så det bliver svært at få job inde for kontor.
Først får jeg medicin jeg bliver dødsyg af og endelig finder de noget andet godt medicin jeg kan tåle, og nu sætter de sku også det i bero da de har fundet ud af at mit immunforsvar er defekt og skal udredes for det først i skejby.
Økonominen er total skod lige pt fordi jeg har så mange dyre behandlnger og meget transport pga det.
Kan det da snart blive værre??? Så mangler jeg da bare lige at min fagforening også afviser mig.
E bare ved at være kørt så træt i det hele.
Nogle gode råd der ude til at tackle nogen af tingene???
Og tak til dem der gad og læse om mit brok 
Anmeld