Hej 
Jeg tror langt de fleste vil skrive du skal vælge en iPhone, da det er den mest stabile og funktionelle mobil på markedet lige p.t. Den nye iPhone 4s har de 8 megapixel i kamera som du søger, men en iPhone er jo så også lidt dyrere end en alm. smartphone.
Forskellen på en alm. smartphone og iPhone er styresystemet, og iPhones kører væsentligt bedre og hurtigere end en smartphone fra f.eks. HTC. F.eks. har HTC før haft problemer med ikke at kunne følge med når man smser hurtigt, men det problem har iPhone aldrig set. Men hvis du ikke er en haj til smser, så lægger du ikke mærke til det, hvis du vælger en alm. smartphone.
Jeg kan klart anbefale HTC hvis man bare vil være med på smartphones moden - de er stabile og til at regne med, og så er de også til at betale, synes jeg.
Men hvis du vil være med på den allerhøjeste dille, ja så skal den altså stå på iPhone
Og så får du med garanti også noget der holder, og virker. Husk dog at købe cover til telefonen.
Hvis du er i tvivl om hvor mange GB du skal købe, så siger man at 8 GB er til dem, som ikke tager billeder, optager film eller hører musik, hvor 16 GB er til dem som gør lidt af hvert, og 32 og 64 er til dem der bare overhovedet ikke kan få nok af noget af det. 
Jeg har selv før haft HTC, men den var som sagt for langsom til at følge med i min smsning, så jeg blev sur og gik tilbage til good ol' nokia med fysisk tastatur. Efter jeg dog har investeret i en iPod Touch 4 generation, er jeg blevet meget forelsket i Apple og invister nok i en iPhone næste gang jeg skal have en telefon igen. 
Anmeld