HJÆLP til ny mobil - hvad skal man vælge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Lisbeth85

Ja, nu er jeg på jagt efter ny mobil, og vil gerne høre jeres mening og gode tip til en god smartphone.

Mine krav er: Tage gode billeder (min. 8 MP kamera), optage gode videoer, IKKE nokia

Håber I vil hjælpe med nogle muligheder, så jeg kan blive sporet lidt ind. Nu vil jeg nemlig gerne på smartphone bølgen

God aften, de damer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Benjamins'mor

Jeg tror ikke iPhone har så mange megapixel, tror den har omkring 5, men den er super god og optaget super gode film.

Så den kan jeg anbefale, hvilken der er bedst, hmm, design mæssigt 3'ern.

Anmeld

1. december 2011

Pianisten

Hej

Jeg tror langt de fleste vil skrive du skal vælge en iPhone, da det er den mest stabile og funktionelle mobil på markedet lige p.t. Den nye iPhone 4s har de 8 megapixel i kamera som du søger, men en iPhone er jo så også lidt dyrere end en alm. smartphone.

Forskellen på en alm. smartphone og iPhone er styresystemet, og iPhones kører væsentligt bedre og hurtigere end en smartphone fra f.eks. HTC. F.eks. har HTC før haft problemer med ikke at kunne følge med når man smser hurtigt, men det problem har iPhone aldrig set. Men hvis du ikke er en haj til smser, så lægger du ikke mærke til det, hvis du vælger en alm. smartphone.

Jeg kan klart anbefale HTC hvis man bare vil være med på smartphones moden - de er stabile og til at regne med, og så er de også til at betale, synes jeg.
Men hvis du vil være med på den allerhøjeste dille, ja så skal den altså stå på iPhone Og så får du med garanti også noget der holder, og virker. Husk dog at købe cover til telefonen.

Hvis du er i tvivl om hvor mange GB du skal købe, så siger man at 8 GB er til dem, som ikke tager billeder, optager film eller hører musik, hvor 16 GB er til dem som gør lidt af hvert, og 32 og 64 er til dem der bare overhovedet ikke kan få nok af noget af det.

Jeg har selv før haft HTC, men den var som sagt for langsom til at følge med i min smsning, så jeg blev sur og gik tilbage til good ol' nokia med fysisk tastatur. Efter jeg dog har investeret i en iPod Touch 4 generation, er jeg blevet meget forelsket i Apple og invister nok i en iPhone næste gang jeg skal have en telefon igen.

Anmeld

1. december 2011

Benjamins'mor

Cheyana skriver:

Hej

Jeg tror langt de fleste vil skrive du skal vælge en iPhone, da det er den mest stabile og funktionelle mobil på markedet lige p.t. Den nye iPhone 4s har de 8 megapixel i kamera som du søger, men en iPhone er jo så også lidt dyrere end en alm. smartphone.

Forskellen på en alm. smartphone og iPhone er styresystemet, og iPhones kører væsentligt bedre og hurtigere end en smartphone fra f.eks. HTC. F.eks. har HTC før haft problemer med ikke at kunne følge med når man smser hurtigt, men det problem har iPhone aldrig set. Men hvis du ikke er en haj til smser, så lægger du ikke mærke til det, hvis du vælger en alm. smartphone.

Jeg kan klart anbefale HTC hvis man bare vil være med på smartphones moden - de er stabile og til at regne med, og så er de også til at betale, synes jeg.
Men hvis du vil være med på den allerhøjeste dille, ja så skal den altså stå på iPhone Og så får du med garanti også noget der holder, og virker. Husk dog at købe cover til telefonen.

Hvis du er i tvivl om hvor mange GB du skal købe, så siger man at 8 GB er til dem, som ikke tager billeder, optager film eller hører musik, hvor 16 GB er til dem som gør lidt af hvert, og 32 og 64 er til dem der bare overhovedet ikke kan få nok af noget af det.

Jeg har selv før haft HTC, men den var som sagt for langsom til at følge med i min smsning, så jeg blev sur og gik tilbage til good ol' nokia med fysisk tastatur. Efter jeg dog har investeret i en iPod Touch 4 generation, er jeg blevet meget forelsket i Apple og invister nok i en iPhone næste gang jeg skal have en telefon igen.

Jeg vil bare lige indskyde at jeg har en 8 GB, har 30 apps, 400 billeder og 50 film indtil videre og har stadig 6,3 GB tilbage.

Anmeld

1. december 2011

PernilleB

Lisbeth85 skriver:

Ja, nu er jeg på jagt efter ny mobil, og vil gerne høre jeres mening og gode tip til en god smartphone.

Mine krav er: Tage gode billeder (min. 8 MP kamera), optage gode videoer, IKKE nokia

Håber I vil hjælpe med nogle muligheder, så jeg kan blive sporet lidt ind. Nu vil jeg nemlig gerne på smartphone bølgen

God aften, de damer

1 ord....!!! RAY..!!! expiria ray.... det er mega godt og er på 8 mp...

Anmeld

1. december 2011

Lisbeth85

Cheyana skriver:

Hej

TAK for et fantastisk dejligt indlæg - du har jo nok mere eller mindre gjort mig til en IPhone ejer inden længe

Respekt til dig, for at skrive så meget og nyttig viden

Anmeld

1. december 2011

Lisbeth85

Benjamins'mor skriver:

Jeg vil bare lige indskyde at jeg har en 8 GB, har 30 apps, 400 billeder og 50 film indtil videre og har stadig 6,3 GB tilbage.

Hold da op.. sikke en masse ting, man kan have liggende - tror nu nok jeg vælger de 32 GB, så er man sikker

Anmeld

1. december 2011

Lisbeth85

PernilleB skriver:

1 ord....!!! RAY..!!! expiria ray.... det er mega godt og er på 8 mp...

Jeg kigger lige lidt på nettet om den mobilos du nævner Tak fordi du skrev

Anmeld

1. december 2011

Pianisten

Det var så lidt

Jeg valgte bare kun 8gb til min iPod og det var en stor, stor fejl, da man skal huske at MINDST 2 gb altså går til styresystem m.v., så dvs. at selvom der står man har 8gb, så har man i realiteten kun 6gb til rådighed, og det synes jeg ikke er så meget. Men jeg har også meeeeeget musik, og elsker billeder og film

- skal dog lige pointeres at jeg ikke ved hvor mange gb der går til styresystem på en iphone.. jeg snakker bare ud fra mine ipods erfaringer

Anmeld

1. december 2011

PernilleB

Lisbeth85 skriver:

Jeg kigger lige lidt på nettet om den mobilos du nævner Tak fordi du skrev

selv tak. jeg har den er det er helt klart den bedste mobil ever..!! som jeg  har haft i hverfald..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.