Et godt råd.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Kom i tanke om et lille fif jeg har brugt adskillige gange både til mine børn og til mig selv.

Tag 1 viskestykke og gør det gennem vådt. Fold 4 gange og lig det i microen og varm efter behag(alt efter hvad det skal bruges til. Det kan gøres meget varmt).

Lig det herefter i en tynd plast pose (feks frysepose/affaldspose,) og bind knude.

Og vupti...en varmepude til opvarmning af en kold barnevogn eller seng. eller til lindring hvis barnet har ondt i maven eller hvis man som gravid har ondt i lænden.

Har netop lagt 1 i hver af mine børns senge...og poserne holder meget længe på varmen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

lio

super, jeg savner en varmepude da jeg ikke ved hvor man gamle varmedunk er.

Anmeld

1. december 2011

Janni.

Genial råd

Anmeld

1. december 2011

SussieThyssen

Tin skriver:

Kom i tanke om et lille fif jeg har brugt adskillige gange både til mine børn og til mig selv.

Tag 1 viskestykke og gør det gennem vådt. Fold 4 gange og lig det i microen og varm efter behag(alt efter hvad det skal bruges til. Det kan gøres meget varmt).

Lig det herefter i en tynd plast pose (feks frysepose/affaldspose,) og bind knude.

Og vupti...en varmepude til opvarmning af en kold barnevogn eller seng. eller til lindring hvis barnet har ondt i maven eller hvis man som gravid har ondt i lænden.

Har netop lagt 1 i hver af mine børns senge...og poserne holder meget længe på varmen

Hehe..det minder om den gammeldags varme mursten i sengen, man brugte dengang

Jeg kan huske at min mormor altid lagde to varmedunke i sengen, når jeg var på efterårsferie hos hende...uhh det var mums at kravle ned under dynen hvor der var varmt nede ved fusserne og oppe hvor man skulle have mavsen og ryggen

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.