Køkkenmaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.578 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. december 2011

camillakrath

Ja - sådan en skal jeg have købt til mig selv i år. Men kan i anbefale en? Jeg er virkelig på herrens mark.

Jeg vil gerne have en der er god til fars og lign., men jeg ved ikke engang hvad jeg skal søge på under google

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Maja_4000

Følger lige med

Anmeld

1. december 2011

th

camillakrath skriver:

Ja - sådan en skal jeg have købt til mig selv i år. Men kan i anbefale en? Jeg er virkelig på herrens mark.

Jeg vil gerne have en der er god til fars og lign., men jeg ved ikke engang hvad jeg skal søge på under google

coop har en på tilbud til 1000 kr. den skulle være god

Anmeld

1. december 2011

camillakrath

th skriver:

coop har en på tilbud til 1000 kr. den skulle være god

Men nu spørger jeg nok lidt dumt. Men kan den fx røre fars?

Anmeld

1. december 2011

th

camillakrath skriver:

Men nu spørger jeg nok lidt dumt. Men kan den fx røre fars?

ja, det kan den, det man skal kigge på er hvad motoren er på, og den er på 1000, så den kan røre fars, rugbrød, dej til kage osv... og så om hvad for nogen kroge der er til og der er den med til at røre fars.

Jeg har selv ønsket mig den af hele familie til jul, håber virkelig jeg får den,

det er denne her

http://webshop.coop.dk/vare/hugin-koekkenmaskine-m odel-scandium-hvid/5708301460251?WT.mc_id=201147_M RGRPCDK_CDK

Anmeld

1. december 2011

Klokkeblomst88

Følger med

Anmeld

1. december 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
En Kenwood ville være mit valg, helst en med stor motor (min. 1000). Mine forældre har en og den er omkring 10 år gammel og den virker bate. :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

1. december 2011

Klokkeblomst88

Jeg er bare vild med designet på en KitchenAid, men har hørt, at de ikke skulle være så fantastiske. Er der nogle, som har sådan en? Gode/dårlige erfaringer?

Anmeld

1. december 2011

ano14316

Jeg ville klart sige en Kenwood eller en KitchenAid

Anmeld

1. december 2011

ano14316

Klokkeblomst88 skriver:

Jeg er bare vild med designet på en KitchenAid, men har hørt, at de ikke skulle være så fantastiske. Er der nogle, som har sådan en? Gode/dårlige erfaringer?

Jeg har kun hørt godt om KitchenAid, men tror prisen er skruet lidt højt op pga. medie omtale/reklame

Men ellers så en kenwood

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.