Iiiih !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Maja_4000

Har nu ventet på en vvs'er i 2 timer .. Han skulle have været her kl. 12 .. Hans telefon går bare på svaren .. For satan , hvor er det irritende !!!

Ved at han har fri kl. 15 .. Så tvivler sgu på at han kommer .. Men tør jo heller ikke gå nogen steder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

.....

Grr, sådan noget er bare irriterende, når man venter og venter, men de kommer for sent . Især når de har givet et tidsrum hvor de skal komme

Anmeld

1. december 2011

Maja_4000

Strawberry skriver:

Grr, sådan noget er bare irriterende, når man venter og venter, men de kommer for sent . Især når de har givet et tidsrum hvor de skal komme

MEGET Gider næsten ikke lukke ham ind hvis han kommer Hehe

Anmeld

1. december 2011

.....

Maja_4000 skriver:

MEGET Gider næsten ikke lukke ham ind hvis han kommer Hehe

Haha, nej nemlig, man er bare så sur..og tit gør de bare som ingenting, at det er heeelt normalt at de kommer for sent..Mens man selv tænker, at man har da en masse andet at lave, i stedet for at bruge tid på at vente på én der kommer for sent

Anmeld

1. december 2011

Maja_4000

Strawberry skriver:

Haha, nej nemlig, man er bare så sur..og tit gør de bare som ingenting, at det er heeelt normalt at de kommer for sent..Mens man selv tænker, at man har da en masse andet at lave, i stedet for at bruge tid på at vente på én der kommer for sent

Præcis .. Hvis jeg havde vidst det , havde jeg sørget for at jeg havde noget at lave  

Kan jo selvfølgelig bruge tiden på baby.dk .. Men kunne nok finde på noget mere fornuftigt :b

Anmeld

1. december 2011

.....

Maja_4000 skriver:

Præcis .. Hvis jeg havde vidst det , havde jeg sørget for at jeg havde noget at lave  

Kan jo selvfølgelig bruge tiden på baby.dk .. Men kunne nok finde på noget mere fornuftigt :b

Hehe nemlig . Du kan jo pynte huset med julepynt, hvis du ikke har gjort dét endnu

Anmeld

1. december 2011

Maja_4000

Strawberry skriver:

Hehe nemlig . Du kan jo pynte huset med julepynt, hvis du ikke har gjort dét endnu

Det har jeg gjort Ville gerne have mere op .. Men har Caroline på 11 måneder som piller ved ALT .. Og det er begrænset hvor meget jeg kan få plads til i vindueskarmen som hun ikke kan nå Hehe

Anmeld

1. december 2011

MaleneJensen

Hvis han når af dukke op så spørg ham om om i ikke havde en aftale, Ellers ring til firmaet i morgen og bare gå amok, havde jeg gjordt

Anmeld

1. december 2011

.....

Maja_4000 skriver:

Det har jeg gjort Ville gerne have mere op .. Men har Caroline på 11 måneder som piller ved ALT .. Og det er begrænset hvor meget jeg kan få plads til i vindueskarmen som hun ikke kan nå Hehe

Argh, jamen så er det kun mig der mangler at pynte op åbenbart . Men ja, de skal jo undersøge alting, hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.