Jeg har bagt ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

Maja_4000

nettemor skriver:

uhm det gjorde jeg igår..

361 stks blev det til og så slap hullerne op.. resten måtte blive uden huller jeg er sikker på der er nogle der har glemt at aflevere hullerne tilbage sidste år men ingen melder sig på banen og indrømmer det

Hehe

Jeg lavede dem med sprøjtepose i år .. Synes faktisk det gik MEGET nemmere end kagesprøjter , kødhakkere og hvad der ellers findes :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Nettemor

Maja_4000 skriver:

Hehe

Jeg lavede dem med sprøjtepose i år .. Synes faktisk det gik MEGET nemmere end kagesprøjter , kødhakkere og hvad der ellers findes :b

jeg bruger kødhakkeren på min køkken maskine så det kan næsten ikke være nemmere..

Anmeld

1. december 2011

Maja_4000

nettemor skriver:

jeg bruger kødhakkeren på min køkken maskine så det kan næsten ikke være nemmere..

Sådan en dyr ting har jeg desværre ikke

Anmeld

1. december 2011

Nettemor

Maja_4000 skriver:

Sådan en dyr ting har jeg desværre ikke

jeg er også ovenud lykkelig for den.. vi havde sparet en masse penge sammen for nogle år siden og bestemte os for at nu skulle nogle af dem bruges.. så jeg fik sådan en kenwood major som jeg havde savlet over længe og manden fik en bette traktor

Anmeld

1. december 2011

.....

Hold da op der er mange , men de smager jo også godt, hihi

Anmeld

1. december 2011

Maja_4000

nettemor skriver:

jeg er også ovenud lykkelig for den.. vi havde sparet en masse penge sammen for nogle år siden og bestemte os for at nu skulle nogle af dem bruges.. så jeg fik sådan en kenwood major som jeg havde savlet over længe og manden fik en bette traktor

"Så købte vi da lige en kenwood og en traktor"  Hehe

Jeg vil også have en ! (altså en køkkenmaskine )

Anmeld

1. december 2011

Maja_4000

Strawberry skriver:

Hold da op der er mange , men de smager jo også godt, hihi

Ville også have lavet halv portion , men så skulle der ½ æg i .. Det var for besværgeligt Hehe

Anmeld

1. december 2011

Nettemor

Maja_4000 skriver:

"Så købte vi da lige en kenwood og en traktor"  Hehe

Jeg vil også have en ! (altså en køkkenmaskine )

hehe ja det kan jeg godt forstå.. det må på ønske/opsparingslisten... den er super dejlig.. har dog ikke bagt så meget på det sidste så den har været pakket lidt væk men nu er den fremme igen og skal sikkert bruges mere her i december..

(både den og traktoren har bragt glæde her i huset både ved store og små )

Anmeld

1. december 2011

Maja_4000

hehe ja det kan jeg godt forstå.. det må på ønske/opsparingslisten... den er super dejlig.. har dog ikke bagt så meget på det sidste så den har været pakket lidt væk men nu er den fremme igen og skal sikkert bruges mere her i december..

(både den og traktoren har bragt glæde her i huset både ved store og små )

Vi er lige flyttet , så der er MANGE andre ting som er "vigtigere" at spare op til - I følge min kæreste  Hehe

Anmeld

1. december 2011

Nettemor

Maja_4000 skriver:

Vi er lige flyttet , så der er MANGE andre ting som er "vigtigere" at spare op til - I følge min kæreste  Hehe

uhh ja kender det godt.. og så især her op til jul.. men det kan jo være du kan lave en deal med ham som jeg gjorde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.