Hurtig hjælp! Sove ude i regn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.371 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Frøken J.

Er der nogle regler for når babyer sover ude i regn? Har hende på altanen med regnslag.. Er der noget med luftfugtigheden? Altså det regner ikke lige NU, men kunne se der var vådt da jeg lagde hende ud, så jeg kom regnslaget på hvis nu der kom mere regn.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Frøken J.

Oppppp!!

Anmeld

1. december 2011

HeidiØ

Følger lige med - William ligger nemlig ude nu! Meeen tror altså ikke det gør noget når regnslaget er over

Anmeld

1. december 2011

JacobsMoar

Jacob har altid stået ude i carporten og sovet, også selvom det styrter ned.. Ja, i al slags vejr egenlig.. Og han er simpelthen altid frisk som en havørn, har haft feber en gang i sit 13 mdr. lange (korte) liv og ALDRiG fejlet noget andet.. Jeg tror på at det sundt, hvis bare de er pakket godt ind..

Så ja, jeg ville lade hende stå ude og sove

Rettelse:
Men hvad ved jeg, jeg er bare en ung mor der ikke har forstand på sådan noget 
-(Ironi kan forekomme)

Anmeld

1. december 2011

Rødhætte

Frøken J. skriver:

Er der nogle regler for når babyer sover ude i regn? Har hende på altanen med regnslag.. Er der noget med luftfugtigheden? Altså det regner ikke lige NU, men kunne se der var vådt da jeg lagde hende ud, så jeg kom regnslaget på hvis nu der kom mere regn.. 

Det tror jeg bestemt ikke der er.. William har stået ud i alt slags vejr og der har aldrig været problemer  

Anmeld

1. december 2011

gonefishing

Frøken J. skriver:

min datter sover ude i regnen under halvtag. hun har også sovet i klapvognen med regnsag mens vi gik ude i regnen.

tror kun det er noget med deres lunger, hvis de f.eks. har noget astma, så er det vist ikke såååå godt med fugtigt vejr til sovetid

Anmeld

1. december 2011

Ciss

Sålænge de ikke er syge eller det regner ind på dem, har jeg aldrig hørt, at det skulle være et problem at lade babyer sove ude i regnvejr. Mine har gjort det og har ikke oplevet problemer i den forbindelse.

Anmeld

1. december 2011

Henriette Aaby

Hej

Hun må gerne sove ud selv om det regner.

Det frarådes at børn sover ude ved minus 10 grader og der under og i tågevejr. Men almindelig regnvejr som hersker over Århus nu må hun gerne sove i, skal bare ikke have blæsten ind

Håber det giver mening

Mange hilsner

Henriette

Anmeld

1. december 2011

Frøken J.

Tak for det de damer, så lader jeg hende stå Blæsten kommer ind fra siden af barnevognen, og har også sat en stofble for hullet i regnslaget, så hun skulle være pakket fint ind

Anmeld

1. december 2011

stm2812

Frøken J. skriver:

Har også min pige til at stå i den lukkede terasse. Jeg plejer at sætte en stofble over barnevognsåbningen hvis jeg synes det blæser meget så der ikke kommer en masse kulde direkte ind til hende. Men ellers så plejer der ikke at være noget bøvl med at hun ligger ude Så længe hun bare er pakket godt ind i forhold til kulden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.