liwsmor skriver:
tak for de skønne ord.. ja jeg sikker på der lys der ude et eller andet sted, men jeg føler bare ikke jeg kan se det nu overhovedet..
nej jeg ikke på noget nu, da jeg er lidt imod piller, men tror jeg kommer til ende på det 
Der er desværre mange der har det som dig mht. medicin og piller. Men det er altså ikke noget farligt mystisk noget! Det er præcis som med medicin til enhver anden sygdom. Det er ikke fordi du har fejlet, eller er unormal. Din hjerne mangler simpelthen nogle vigtige signalstoffer, hvilket gør, at du ikke kan føle glæde, du føler dig deprimeret mm.
Betegnelsen "lykkepiller" er meget misvisende - antidepressiva er det korrekte ord. Og det er netop sådan medicinen virker. Man bliver løftet fra det depressive niveau til et mere normalt niveau rent humørmæssigt. Man bliver altså ikke pludselig lykkelig, overgearet osv., som mange fejlagtigt tror!
DU har uden tvivl brug for hjælp NU! Bed din læge om en henvisning til en psykiater og en psykolog (psykiateren er uddannet til at tage sig af den medicinske del af behandlingen, psykologen den terapeutiske del)!
Mange tanker 
Anmeld