At læse højt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. december 2011

2721

Hvor når begyndte jeres børn at være interesseret i at få læst højt og hvor længe kunne de koncentre sig om det?
Spørger fordi vores længe og Sp mener at vores søn udviser en ikke alderes svarende interesse for at få læst højt og så bliver jeg jo lidt nysgerrig for hvad " normalen" er

Min søn er 17 mdr og elsker at få læst højt og kan koncentre sig ca20 minutter og bladre ikke længere bare der ud af men sidder tålmodigt og lytter og kigger
Han kommer selv med bogen så det er ikke fordi vi presser ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

kirsti

noah var meget tidligt ude vil tro nogenlunde som din, men hans mor her er også bogtosset ungen har nærmest et mindre bibliotek.

men hey det er da den gode vej ikke at være alderssvarende

Anmeld

1. december 2011

2721

Jeg elsker også bøger og har flere end jeg har plads til
Og Charlie har godt nok også allerede. Mange plus vi låner på biblioteket
Nej det er selvfølgelig rigtig nok og er måske fordi de begge 2 er så sensetive men når de begynder og snakke om at højt begavede børn og muligheden for at han vil få problmer når han skal i skole hvis han fortsætter i dette tempo lyder bare så voldsomt i mine øre.
Men okay vi har jo som sådan heller ikke nogen at samligne med

Anmeld

2. december 2011

serinasmor

serina bliver 23 mdr lige om lidt( hvor blev den tid lige af?)

hun har været hjemme idag og har nydt at få læst højt af flere omgange .. men hun KAN ikke sidde stille mere end 10 min og få læst højt ... der skal ske noget og det er ikke sikkert historien er spøndende nok .. hmm ... herefter vil hun gerne bestemme og bladre i utide osv ...

det er først idag det er blevet til hele 10 min ellers har normen været 5-7 min

hun kan dog sidde selv og læse i op til 45 min.. pege på dyr/ting i en bog og "læse" højt for sig selv ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.