Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja jeg skal så ud og købe min julegave fra mig til mig for opvaskemaskinen valgte så lige at stå at i går aftes og den er nu tjekket og kan ikke betale sig at få den lavet...godt man er færdig med alle julegaveindkøbene men hvorfor skal sådan noget bare altid ske de mdr hvor man godt kunne bruge de ekstra penge på noget andet såsom rigtig råhygge med familien/tur til fx tivoli...???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M&M's Mor skriver: Ja jeg skal så ud og købe min julegave fra mig til mig for opvaskemaskinen valgte så lige at stå at i går aftes og den er nu tjekket og kan ikke betale sig at få den lavet...godt man er færdig med alle julegaveindkøbene men hvorfor skal sådan noget bare altid ske de mdr hvor man godt kunne bruge de ekstra penge på noget andet såsom rigtig råhygge med familien/tur til fx tivoli...???
Er det en julegave til dig??? Er det ikke til manden?
Sådan noget sker bare altid, når det er allermest ubelejligt
Sidste år valgte vores vaskemaskine at stå af, lige før jul. Med et lille barn er det ikke det sjoveste at undvære, så jeg fik en ny vaskemaskine før nytår
Årh du råhyggede da med mig
og vi fandt da også nogle fine nogen og måske var nogle a dem lidt dyre, og lugtede a fisk
eirene skriver: Er det en julegave til dig??? Er det ikke til manden?
Må være til mig for var mig som ikke ville vente men ville have ny nu med det samme...
Nessie skriver: Sådan noget sker bare altid, når det er allermest ubelejligt Sidste år valgte vores vaskemaskine at stå af, lige før jul. Med et lille barn er det ikke det sjoveste at undvære, så jeg fik en ny vaskemaskine før nytår
Ja er bare så typisk det er på sådanne tider af året...sidste år var det vores køleskab... så håber da december til næste år bliver uden nogen større udgift...
MillesMor111010 skriver: Årh du råhyggede da med mig og vi fandt da også nogle fine nogen og måske var nogle a dem lidt dyre, og lugtede a fisk
Ja det gjorde jeg ihvertfald men ville da heller have haft brugt de penge på en hyggelig dobbeltdate med jer...
griner...ja underligt at en helt ny maskine som står i butikken kan lugte så meget af fisk... gør mors nye dog ikke...
M&M's Mor skriver: Ja det gjorde jeg ihvertfald men ville da heller have haft brugt de penge på en hyggelig dobbeltdate med jer... griner...ja underligt at en helt ny maskine som står i butikken kan lugte så meget af fisk... gør mors nye dog ikke...
Jaa Flere dobbeltdates
Ja det var nu lidt ulækkert Men godt din ikk gør det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128