Julegaven til mig fra mig... :-p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. december 2011

M&M's Mor

Ja jeg skal så ud og købe min julegave fra mig til mig for opvaskemaskinen valgte så lige at stå at i går aftes og den er nu tjekket og kan ikke betale sig at få den lavet...godt man er færdig med alle julegaveindkøbene men hvorfor skal sådan noget bare altid ske de mdr hvor man godt kunne bruge de ekstra penge på noget andet såsom rigtig råhygge med familien/tur til fx tivoli...???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

eirene

M&M's Mor skriver:

Ja jeg skal så ud og købe min julegave fra mig til mig for opvaskemaskinen valgte så lige at stå at i går aftes og den er nu tjekket og kan ikke betale sig at få den lavet...godt man er færdig med alle julegaveindkøbene men hvorfor skal sådan noget bare altid ske de mdr hvor man godt kunne bruge de ekstra penge på noget andet såsom rigtig råhygge med familien/tur til fx tivoli...???

Er det en julegave til dig??? Er det ikke til manden?

Anmeld

4. december 2011

Nessie

Sådan noget sker bare altid, når det er allermest ubelejligt

Sidste år valgte vores vaskemaskine at stå af, lige før jul. Med et lille barn er det ikke det sjoveste at undvære, så jeg fik en ny vaskemaskine før nytår

Anmeld

4. december 2011

Mor Til Oktober Børn

M&M's Mor skriver:

Årh du råhyggede da med mig

og vi fandt da også nogle fine nogen
og måske var nogle a dem lidt dyre, og lugtede a fisk

Anmeld

4. december 2011

M&M's Mor

eirene skriver:

Er det en julegave til dig??? Er det ikke til manden?

Må være til mig for var mig som ikke ville vente men ville have ny nu med det samme...

Anmeld

4. december 2011

M&M's Mor

Nessie skriver:

Sådan noget sker bare altid, når det er allermest ubelejligt

Sidste år valgte vores vaskemaskine at stå af, lige før jul. Med et lille barn er det ikke det sjoveste at undvære, så jeg fik en ny vaskemaskine før nytår

Ja er bare så typisk det er på sådanne tider af året...sidste år var det vores køleskab... så håber da december til næste år bliver uden nogen større udgift...

Anmeld

4. december 2011

M&M's Mor

MillesMor111010 skriver:

Årh du råhyggede da med mig

og vi fandt da også nogle fine nogen
og måske var nogle a dem lidt dyre, og lugtede a fisk

Ja det gjorde jeg ihvertfald men ville da heller have haft brugt de penge på en hyggelig dobbeltdate med jer...

griner...ja underligt at en helt ny maskine som står i butikken kan lugte så meget af fisk... gør mors nye dog ikke...

Anmeld

6. december 2011

Mor Til Oktober Børn

M&M's Mor skriver:

Ja det gjorde jeg ihvertfald men ville da heller have haft brugt de penge på en hyggelig dobbeltdate med jer...

griner...ja underligt at en helt ny maskine som står i butikken kan lugte så meget af fisk... gør mors nye dog ikke...

Jaa  Flere dobbeltdates

Ja det var nu lidt ulækkert  Men godt din ikk gør det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.