Hvad syntes i? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

TaAsJu

Helt klart iPhone.. Uha jeg elsker min.. Den er 16 gb og cover til bagsiden med kanter og film til skærmen.. Det har sparet mig for mange ridser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Bambii

MajaBaby skriver:

http://www.mytrendyphone.dk/shop/iphone-4-display-67979c1.html

Tak for det

Nogen der kender nogen der har nogle billige coverer til iphone? Gerne noget med sommerfugle eller blomster også gerne med begge slags

Anmeld

1. december 2011

BabyMiracle <3

Bambii skriver:

Tak for det

Nogen der kender nogen der har nogle billige coverer til iphone? Gerne noget med sommerfugle eller blomster også gerne med begge slags

Jeg har nogen, kan ikke lige huske motiv,skal nok lige tage billede i morgen engang

Anmeld

1. december 2011

Bambii

Mor til 2, snart 3 skriver:

Helt klart iPhone.. Uha jeg elsker min.. Den er 16 gb og cover til bagsiden med kanter og film til skærmen.. Det har sparet mig for mange ridser...

Ja, kunne jeg forestille mig

Jeg skal også helt klart have cover og film til skærmen, for er ikke de der er allerbedst til at passe på min mobil, hvad ridser angår Hehe..

Anmeld

1. december 2011

Bambii

MajaBaby skriver:

Jeg har nogen, kan ikke lige huske motiv,skal nok lige tage billede i morgen engang

Tak, det må du meget gerne

Hvad sælger du dem til?

Anmeld

2. december 2011

BabyMiracle <3

Bambii skriver:

Tak, det må du meget gerne

Hvad sælger du dem til?

Kan du ikke lige sende mig dit nummer i privat besked? Så sender jeg lige et billede af dem i stedet for

Anmeld

8. december 2011

Bambii

Så har jeg fået min iPhone Det er bare fantastisk.. Skønt med ny mobil som virker  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.