hmm jeg er lidt på bar bund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. november 2011

Na-Wi

Jeg har nemlig for første gang i mit liv købt en lotto kupon, men har inden ide om hvordan man tjekker den for gevinster af millionbeløber

Der står bare en masse tal på, hvordan tjekker jeg den ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Hasselnødden

Kender det godt. Kan du vente, så vil jeg sige at du kan gå ned og checke den der hvor du købte den så får du svar med det samme når de kører den igennem. Jeg overlod min mand at kigge tallene igennem. Fatter det ikke og suser også forbi imorgen efter 10 for at dobbeltchecke den. Han vandt 37kr. he he og jeg tror ikke jeg har fået noget på mine tre.

Anmeld

30. november 2011

Na-Wi

nu har jeg kigget lidt og har fundet lidt logik i det men BANG så er der pludselig tillægstal og supertal hvad er nu det for noget ?

Anmeld

1. december 2011

Leneur

Naannaa87 skriver:

nu har jeg kigget lidt og har fundet lidt logik i det men BANG så er der pludselig tillægstal og supertal hvad er nu det for noget ?

Du læser tallene som jo står på række fra venstre mod højre. Supertallet er faktisk det tal, der hvis det bliver trukket ud blandt lottotallene, det der udløser alle de herlige millioner. Tillægstal er feks. hvis du nu har 4 rigtige tal + et tillægstal, så vinder du lidt mere, som hvis du kun havde 4 lottotal. Håber det gav lidt mere mening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.