Drillenisser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.917 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. november 2011

TWT

Hej skønne piger

Jeg har brug for lidt hjælp. På arbejdet skal vi være drillenisser for hinanden. 

men men men..... Hvad skal jeg drille med? 

Jeg har købt en pose slik til hende jeg skal drille, som hun får imorgen. For vi fandt først ud af hvis der var hvis drillenisse her i eftermiddag. 

Men hvilke ting kan jeg drille med de andre dage? Har brug for en masse gode ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Isabella_mor

TWT skriver:

Hej skønne piger

Jeg har brug for lidt hjælp. På arbejdet skal vi være drillenisser for hinanden. 

Jeg har købt en pose slik til hende jeg skal drille, som hun får imorgen. For vi fandt først ud af hvis der var hvis drillenisse her i eftermiddag. 

Men hvilke ting kan jeg drille med de andre dage? Har brug for en masse gode ideer

du kan jo åbne posen med slik og hælde det ned i hendes taske så der bare er slik over alt.. (med mindre det er noget der bliver enormt klistret... og så en lille seddel hvor der står. med kærlig hilsen fra drillenissen) 

kom lidt salt i kaffen, hvis hun skifter sko iløbet af arbejdsdagen så kom sammenkrøllet avispapir i snuden på skoene så hun ikke kan få dem på.. 

Anmeld

30. november 2011

TWT

isabellamor skriver:

du kan jo åbne posen med slik og hælde det ned i hendes taske så der bare er slik over alt.. (med mindre det er noget der bliver enormt klistret... og så en lille seddel hvor der står. med kærlig hilsen fra drillenissen) 

kom lidt salt i kaffen, hvis hun skifter sko iløbet af arbejdsdagen så kom sammenkrøllet avispapir i snuden på skoene så hun ikke kan få dem på.. 

Vi kan desværre ikke komme i hinandens tasker  

Men den med papir i skoen, den er god  Hun har som regl støvler på, jeg kunne jo se og jeg kunne putte posen deri 

Anmeld

30. november 2011

Isabella_mor

TWT skriver:

Vi kan desværre ikke komme i hinandens tasker  

Men den med papir i skoen, den er god  Hun har som regl støvler på, jeg kunne jo se og jeg kunne putte posen deri 

hvad er det for et job?  for så kan der jo være andre ting...

skrive beskeder til hende og ligge dem hvor hun modtager beskeder.. komplimenter eller sådan noget... for sjov.. 

Anmeld

30. november 2011

TWT

isabellamor skriver:

hvad er det for et job?  for så kan der jo være andre ting...

skrive beskeder til hende og ligge dem hvor hun modtager beskeder.. komplimenter eller sådan noget... for sjov.. 

På et plejehjem  

Ja, det var også en god ide

Anmeld

30. november 2011

lycly

Nu ved jeg ikke om I bruger computere på jeres arbejdsplads. Men hvis I har jeres egen computer, så kunne du vende hendes skærm på hovedet  

Anmeld

30. november 2011

TWT

LunaLykke skriver:

Nu ved jeg ikke om I bruger computere på jeres arbejdsplads. Men hvis I har jeres egen computer, så kunne du vende hendes skærm på hovedet  

Det gør vi desværre ikke Men kunne have været morsomt

Anmeld

30. november 2011

M (:

TWT skriver:

Hej skønne piger

På bloggen http://badut.typepad.com/badut/drillenisse-tricks.html er der mange gode tips og tricks til at drille - bårde i hjemmet og på arbejdet (:

Anmeld

30. november 2011

Isabella_mor

TWT skriver:

På et plejehjem  

Ja, det var også en god ide

du kan jo også bage en lille kage til hende.. lægge en pruttepude på hendes stol (evt under en pude) når i skal spise frokost..

Anmeld

30. november 2011

Janni.

Et par riskorn i en jakkelomme, eww hader den fornemmelse når man stikker hånden i lommen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.