Tigerspring...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. november 2011

Alexander&Lærke

Uha synets min lille pige "opføre" sig underlige for tiden, hun sover ikke så længe som hun plejer, vil ikke rigtigt noget, piver og pjevser efter kort tid. Det er lidt svært at finde på noget med hende for hun kan ikke så rigtig meget endnu, og det vi gør vil kun kun i kort tid så skriger og brokker hun sig.... Den anden nat vågnde hun 4 gange fra 22-06 og ville spise alle gange.... I nat var det dog kun 2 gange og så ville hun ellers gerne op lidt i 6. Har ellers kunne sove til kl godt 7. 

Jeg føler mig lidt magtesløs da hun er mere vågen end hun plejer, men alligevel ikke rigtig vil noget. Når jeg ammer hende virker hun enormt træt, men når hun bliver puttet, sover hun ikke længe.... Uha tror i det er et af de såkaldte tigerspring? Hvordan falder de, hun blev 4 md for en ugen siden... Og hvor længe vare sådan nogle spring....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Ka+Ma=Be

Mette&Alexander skriver:

Uha synets min lille pige "opføre" sig underlige for tiden, hun sover ikke så længe som hun plejer, vil ikke rigtigt noget, piver og pjevser efter kort tid. Det er lidt svært at finde på noget med hende for hun kan ikke så rigtig meget endnu, og det vi gør vil kun kun i kort tid så skriger og brokker hun sig.... Den anden nat vågnde hun 4 gange fra 22-06 og ville spise alle gange.... I nat var det dog kun 2 gange og så ville hun ellers gerne op lidt i 6. Har ellers kunne sove til kl godt 7. 

Jeg føler mig lidt magtesløs da hun er mere vågen end hun plejer, men alligevel ikke rigtig vil noget. Når jeg ammer hende virker hun enormt træt, men når hun bliver puttet, sover hun ikke længe.... Uha tror i det er et af de såkaldte tigerspring? Hvordan falder de, hun blev 4 md for en ugen siden... Og hvor længe vare sådan nogle spring....

Der ligger et tigerspring omkring 4½ måned, så det kunne godt være, at det er det du oplever

Springerne varierer i "længde" og "styrke" Og giver sig i det hele taget til kende på meget forskellige måder.

Her varede 5 ugers springet i næsten 2 uger, mens vi slet ikke mærkede til 8 ugers springet. Lige nu er min dreng 12 uger og 2 dage, men jeg synes heller ikke umiddelbart at jeg mærker noget til 12 ugers springet endnu.

Men det går jo heldigvis over igen, og så kan de en masse fantastiske ting

Anmeld

1. december 2011

Alexander&Lærke

Katte87 skriver:

Der ligger et tigerspring omkring 4½ måned, så det kunne godt være, at det er det du oplever

Springerne varierer i "længde" og "styrke" Og giver sig i det hele taget til kende på meget forskellige måder.

Her varede 5 ugers springet i næsten 2 uger, mens vi slet ikke mærkede til 8 ugers springet. Lige nu er min dreng 12 uger og 2 dage, men jeg synes heller ikke umiddelbart at jeg mærker noget til 12 ugers springet endnu.

Men det går jo heldigvis over igen, og så kan de en masse fantastiske ting

Ja hvis der er  et ved 4 1/2 md, så er det måske nok det hun er i. Eller også er hun blevet mere sulten, har nu 2 gange giver hende far begge bryster og derved fået hende til til at sove længere... Håber dog bare at dete r fordi hun skal sætte produktionen op og ikke fordi jeg ikke kan mætte hende så godt mere, men ellers må vi jo begynde på noget grød eller mos... Men vil lige vente til vore sp har være her på tirsdag for hun ville nemlig snakke kost... 

De andre spring har jeg heller ikke mærket noget til, som jeg husker det.

Anmeld

2. december 2011

Sitrani

Mette&Alexander skriver:

Det lyder lidt som min datter. Hun er godt nok 5 måneder, men har de sidste par uger sovet dårligt om dagen.

Hun bliver lagt når hun virker træt, men vågner allerede en halv time senere og er ikke til at få til at sove videre.. Ved ikke om det er tigerspring eller hvad - tror bare der sker så meget for hende udviklingsmæssigt, som et tigerspring jo også er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.