Mette&Alexander skriver:
Uha synets min lille pige "opføre" sig underlige for tiden, hun sover ikke så længe som hun plejer, vil ikke rigtigt noget, piver og pjevser efter kort tid. Det er lidt svært at finde på noget med hende for hun kan ikke så rigtig meget endnu, og det vi gør vil kun kun i kort tid så skriger og brokker hun sig....
Den anden nat vågnde hun 4 gange fra 22-06 og ville spise alle gange.... I nat var det dog kun 2 gange og så ville hun ellers gerne op lidt i 6. Har ellers kunne sove til kl godt 7.
Jeg føler mig lidt magtesløs da hun er mere vågen end hun plejer, men alligevel ikke rigtig vil noget. Når jeg ammer hende virker hun enormt træt, men når hun bliver puttet, sover hun ikke længe.... Uha tror i det er et af de såkaldte tigerspring? Hvordan falder de, hun blev 4 md for en ugen siden... Og hvor længe vare sådan nogle spring....

Der ligger et tigerspring omkring 4½ måned, så det kunne godt være, at det er det du oplever 
Springerne varierer i "længde" og "styrke"
Og giver sig i det hele taget til kende på meget forskellige måder.
Her varede 5 ugers springet i næsten 2 uger, mens vi slet ikke mærkede til 8 ugers springet. Lige nu er min dreng 12 uger og 2 dage, men jeg synes heller ikke umiddelbart at jeg mærker noget til 12 ugers springet endnu.
Men det går jo heldigvis over igen, og så kan de en masse fantastiske ting
Anmeld