Jeg drømmer om sol og varme vande

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

242 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. november 2011

Hendemichelle

Jep piger.. jeg er ferieskruk! Vi skulle have været til Mallorca før vi fandt ud af at jeg var gravid, men valgte at priotere om af samme grund. MEN jeg trænger sgu stadig til den dersens ferie! Så mit egentlig spøgsmål lyder: hvor gammel skal baby være, før jeg kan slæbe ham med? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

lilledittemor

Hendemichelle skriver:

Jep piger.. jeg er ferieskruk! Vi skulle have været til Mallorca før vi fandt ud af at jeg var gravid, men valgte at priotere om af samme grund. MEN jeg trænger sgu stadig til den dersens ferie! Så mit egentlig spøgsmål lyder: hvor gammel skal baby være, før jeg kan slæbe ham med? 

Ja, hvem kunne ikke bruge en uge i sydens sol?

Jeg tror ikke der er nogen grænse - så længe han er sammen med jer.. Min niece var ude at flyve første gang da hun var få måneder gammel.

Men er det ikke noget med at de helt små ikke er så gode til at regulere deres temperatur? - så det kunne måske blive et problem hvis det er meget varmt?

Anmeld

30. november 2011

betjenten

Hendemichelle skriver:

Uhhh ja man kunne helt sikkert godt bruge noget sol og varme NU!!! Nå men vi i Thailand da sønnen var 2½ mdr. og ja der var ingen problemer overhovedet  Han var hverken mærket af flyveturen, eller varmen... Så ja ville helt sikkert gøre det igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.