I morgen er jeg "gammel"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. november 2011

Toshiba

eller..... jeg bliver jo IKKE ældre andet en én dag - men fra i morgen er jeg....

Førtidspensionist - TOTALT mærkeligt da jeg i dag skulle bestille "pensionist-rejsekort" *GG*

Men SUPER lækkert jeg snart kan køre til børnepriser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

aarhusmor

Tillykke med titlen

Anmeld

30. november 2011

pvejsen

Hvordan har du båret dig ad med at få pensionistrejsekort - jeg fik at vide, at det kun gjaldr for personer, der fil pension inden 1-1-03

Anmeld

30. november 2011

Laulund87

Det kender jeg godt.. Og ja det er dejligt at man kan rejse billigere

Anmeld

30. november 2011

Toshiba

aarhusmor skriver:

Tillykke med titlen

tak skal du have

Anmeld

30. november 2011

Toshiba

pvejsen skriver:

Hvordan har du båret dig ad med at få pensionistrejsekort - jeg fik at vide, at det kun gjaldr for personer, der fil pension inden 1-1-03

det udfylder man bare på den seddel til rejsekort og viser sit pensionsbevis samt giver dem et billede på stationen - så sender de ind og laver et..

Anmeld

30. november 2011

Toshiba

Laulund87 skriver:

Det kender jeg godt.. Og ja det er dejligt at man kan rejse billigere

ja det bliver suuuper

Anmeld

30. november 2011

MorTil4<3

Toshiba skriver:

eller..... jeg bliver jo IKKE ældre andet en én dag - men fra i morgen er jeg....

Førtidspensionist - TOTALT mærkeligt da jeg i dag skulle bestille "pensionist-rejsekort" *GG*

Men SUPER lækkert jeg snart kan køre til børnepriser

tillykke med det

men jeg spørger lige hvis det er ok hi hi

min mand vil selv gerne have førtidpension og han er blevet stillet op til at skal have den, MEN hvor længe har du søgt om det før du fik den ??

og hvad fejler du hvis jeg må spørge ??

Anmeld

30. november 2011

Toshiba

MilleMus1988 skriver:

tillykke med det

men jeg spørger lige hvis det er ok hi hi

min mand vil selv gerne have førtidpension og han er blevet stillet op til at skal have den, MEN hvor længe har du søgt om det før du fik den ??

og hvad fejler du hvis jeg må spørge ??

jeg har været i "systemet" i 10-12 år på kontanthjælp - da jeg altid jo har syg... først da jeg fik min diagnose var det muligt at søge førtidspension...

det har taget 2½ år - besværlig gjort af 4 sagbehandler skift - og så jo det at der ikke var en "fast" diagnose...

Men nu har en del kloge fundet ud af jeg har bipolar affektiv lidelse - eller hva pokker det er de kalder det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.