Hjælp til ansøgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. november 2011

Anonym trådstarter

Ååååhh piger 

Jeg har brug for lidt hjælp til en ansøgning - det er et par år siden jeg sidst har prøvet det  Jeg vælger at være annonym, da evt. arbejdskollegaer ikke skal se at jeg søger videre :-)

Men... Sidste gang jeg søgte er tilbage til 2006 - hvad skal jeg skrive = Jeres eller Deres?? Er det stadig Deres?

Jeg kæmper med at få flettet ind, at jeg er blevet mor og har været på barsel, men det er lidt svært  Hmm... Jeg skal lige tænke lidt over den 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

JeNoVa

Anonym skriver:

Ååååhh piger 

Jeg har brug for lidt hjælp til en ansøgning - det er et par år siden jeg sidst har prøvet det  Jeg vælger at være annonym, da evt. arbejdskollegaer ikke skal se at jeg søger videre :-)

Men... Sidste gang jeg søgte er tilbage til 2006 - hvad skal jeg skrive = Jeres eller Deres?? Er det stadig Deres?

Jeg kæmper med at få flettet ind, at jeg er blevet mor og har været på barsel, men det er lidt svært  Hmm... Jeg skal lige tænke lidt over den 

Jeg tror, det ville være lidt nemmere at hjælpe dig, hvis du kunne komme med nogle flere detaljer.

Jeres eller Deres hvad?

Hvilken stilling søger du?

Hvad har du skrevet indtil videre?

Anmeld

1. december 2011

Anonym trådstarter

JeNoVa skriver:

Jeg tror, det ville være lidt nemmere at hjælpe dig, hvis du kunne komme med nogle flere detaljer.

Jeres eller Deres hvad?

Hvilken stilling søger du?

Hvad har du skrevet indtil videre?

F.eks. "Jeg har læst Deres annonce....". Men jeg er i tvivl om jeg skal skrive "Jeres"? 

Jeg har ansøgningen klar - jeg sad og rodede med det i aftes, og fik det ind 

Det er en stilling som administrativ medarbejder 

Anmeld

1. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ååååhh piger 

Du er velkommen til at skrive en PB til mig, så kan vi tage den derfra.

Jeg er jo jobkonsulent, så det med ansøgninger er en del af mit arbejde

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. december 2011

Loa

Jeg ville helt klart skrive "jeres annonce"..... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.