Julegaver på nettet!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. november 2011

katrineoerum

Jeg er en at de glade internethandler. Jeg handler alle min dagligvare på nette og elsker når de bliver leveret til døren på tredje salg.

Nu kommer jule jo så og jeg går lidt og lure på om jeg også kunne bestille alle julegaverne på nettet så jeg slipper for at skulle ud og står i kø (som jeg hader) samtidig kan jeg heler ikke lige finde tiden til det og det der med at handle julegaver med to små børn menst jeg selv er gravid er bare ikke noget jeg får julelys i øjnene af.

Er der nogen her inde som kan anbetale en god internet side at købe julegaver på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

AndreasMor84

jeg har netop lige købt julegaver hos matas og arnold busck... skiiii smart og der kommer sågar byttemærke på til de fysiske butikker... me like

Anmeld

30. november 2011

Munder

katrineoerum skriver:

Jeg er en at de glade internethandler. Jeg handler alle min dagligvare på nette og elsker når de bliver leveret til døren på tredje salg.

Nu kommer jule jo så og jeg går lidt og lure på om jeg også kunne bestille alle julegaverne på nettet så jeg slipper for at skulle ud og står i kø (som jeg hader) samtidig kan jeg heler ikke lige finde tiden til det og det der med at handle julegaver med to små børn menst jeg selv er gravid er bare ikke noget jeg får julelys i øjnene af.

Er der nogen her inde som kan anbetale en god internet side at købe julegaver på?

Det kommer jo helt an på, hvad du vil købe

Jeg har med stor succes brugt disse:

http://www.saxo.com

http://www.mytoys.de/ (tysk side)

http://www.davidsenshop.dk

God jagt

Anmeld

30. november 2011

Isabeau

Jeg benyttede mig af gavekortet.dk sidste år

Anmeld

30. november 2011

aarhusmor

Hvis du skal give punge og tasker væk, så synes jeg du skal vælge Regovs.Com og fragt er gratis

nemoware.dk er godt til gagdets

Jeg skriver antal erfaringerne for butikkerne på trustpilot.dk og køber aldrig ved nogen der har en score på under 8 og den må meget gerne være højere. Jeg kigger mange af de beskrivelser der er igennem for at se om det er småting eller store ting der er problemer med.

Anmeld

30. november 2011

Filuca

katrineoerum skriver:

Jeg er også stor fan af netshopping, får svedeture bare ved tanken om lange køer og emsige gamle damer, der skubber med deres rollator

Jeg har købt flere forskellige steder fra i år, men hvis du f.eks. skal give nogen parfume, kan jeg anbefale www.prispresseren.dk - meget billigere end i butikkerne, gratis fragt ved køb over 200 kr., og rigtig gode anmeldelser på f.eks. Trustpilot

Til min kæreste har jeg købt forskelligt tøj, det er bl.a. bestilt via www.kaufmann.dk og www.smartguy.dk - begge steder også anbefalelsesværdige

Anmeld

30. november 2011

minimig

Jeg handler mange ting på nettet, så her er da også lidt anbefalinger

elounge.com har MEGET billige bøger og jeg har aldrig haft problemer med at købe fra dem. Jeg har både købt børnebøger og studiebøger derinde, så den kan klart anbefales!

shirtcity.com har t-shirts og bluser hvor man selv kan vælge print. Sidste år købte jeg flere t-shirts til min kæreste derfra, og han blev super glad

Det var alt jeg kunne komme i tanke om lige nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.