Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal have kartoffelsuppe i aften .. Ville det være underligt at komme suppehorn i ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: Vi skal have kartoffelsuppe i aften .. Ville det være underligt at komme suppehorn i ?
Nej..det ville da være lækkert hvis du har gulerødder i huset, kan du jo koge nogle sammen med suppen, men så lade dem komme i som skiver eller stykker..det kvikker på farven og smager godt
KærligstSussie
SussieThyssen skriver: Nej..det ville da være lækkert hvis du har gulerødder i huset, kan du jo koge nogle sammen med suppen, men så lade dem komme i som skiver eller stykker..det kvikker på farven og smager godt KærligstSussie
Forstår ikke helt dit svar Mener du ulækkert ? :b
Maja_4000 skriver: Forstår ikke helt dit svar Mener du ulækkert ? :b
Nej..jeg mener at du sagtens kan putte suppehorn i..det vil være lækkert...og så foreslog jeg det med gulerodsstykker også
SussieThyssen skriver: Nej..jeg mener at du sagtens kan putte suppehorn i..det vil være lækkert...og så foreslog jeg det med gulerodsstykker også
Haha .. Nååårh Jeg sover vidst :b
Gulerødder havde jeg også tænkt at komme i .. Ville dog have blendet dem .. Men måske jeg skulle lade dem være i stykker
Maja_4000 skriver: Haha .. Nååårh Jeg sover vidst :b Gulerødder havde jeg også tænkt at komme i .. Ville dog have blendet dem .. Men måske jeg skulle lade dem være i stykker
Du kan jo gøre lidt af hvert
Det var ikke mange som mener , at det er en god idé
Maja_4000 skriver: Det var ikke mange som mener , at det er en god idé
Jeg synes ikke at pasta går godt med kartoffel, men.... min kæreste putter pølser og bacon i. (tern) og det smagte fint selvom jeg havde hævede øjenbryn pga. pølse stykekrne.
Ristet bacon og MASSER af purløg
Svarede forkert;-)
Jeg synes ikke det lyder lækkert med suppehorn i kartoffelsuppe;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128