Iphone 4 ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg oprettede en tråd omkring Iphone 4 igår, og tak for hjælpen til alle som deltog Vi endte med at købe en hver manden og jeg efter jeg fik hjælp herinde fra  Og er suuper glad for den Iphone 4.

Men jeg har 1 ?

Min bror siger at telefonen ikke kan ridsses?  Passer det? Har jo selvf ikke lyst til bevist at prøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Emily2012<3

Anonym skriver:

Jeg oprettede en tråd omkring Iphone 4 igår, og tak for hjælpen til alle som deltog Vi endte med at købe en hver manden og jeg efter jeg fik hjælp herinde fra  Og er suuper glad for den Iphone 4.

Men jeg har 1 ?

Min bror siger at telefonen ikke kan ridsses?  Passer det? Har jo selvf ikke lyst til bevist at prøve

Min er MEGA ridset.. Sørg for at køb et cover og noget beskyttelses film til den..

Men ellers en FANTASTISK telefon..  

Anmeld

30. november 2011

Anonym trådstarter

BJNGJ. skriver:

Min er MEGA ridset.. Sørg for at køb et cover og noget beskyttelses film til den..

Men ellers en FANTASTISK telefon..  

Vi købte et cover hver heldigvis. men det felm kender jeg ikke ? ser det ikke dumt ud eller??

Jamen ved ikke hva der sker, min bror sagde at folk havde prøvet at ridse med sakse og det hele uden at der kom noget, han må vist have misforstået noget !!!! Løs os helt vandvitigt

Anmeld

30. november 2011

Emily2012<3

Anonym skriver:

Vi købte et cover hver heldigvis. men det felm kender jeg ikke ? ser det ikke dumt ud eller??

Jamen ved ikke hva der sker, min bror sagde at folk havde prøvet at ridse med sakse og det hele uden at der kom noget, han må vist have misforstået noget !!!! Løs os helt vandvitigt

Jeg synes ikke det ser dumt ud.. Min har sådan et spejl effekt så når skærmen er slukket så fungere det som et spejl..  

Men det er jo hver sin smag.. Jeg ville hvertfald bare sørger for at købe noget der besytter skærmen også..

Jeg har desværre tabt min tlf på fliserne, og der revnede skærmen lidt nede i bunden.. Rigtig øv..

Det kan da godt være han har hørt det et sted, men måske det var nogen der prøvede at tage røven på ham?

Ellers er der hvertfald noget der er gået min næse forbi.. Og mine øjne os da..

Anmeld

30. november 2011

Pia.

Min er også beriget med et par ridser - så det passer ikke at den ikke kan ridses... - Men man kan få sådan noget film man putter på - det ses ikke når det er på, men skulle være svært at få til at sidde ordenligt - hvad jeg har hørt...

Tillykke med din nye mobil - er sikker på du bliver rigtig glad for den...

Knus Pia.

Anmeld

30. november 2011

Gokhanozen

jaaa jeg mener helt klart det den bedste tlf.. jeg tabte os men her for 14 dagen siden men havde forsikring på skide dejligt fik en helt ny... hehe love telia... men det ville være rigtig ærligt hvis du tabte den uden beskyttelse på jeg har os købt skærm og cover til mig iphone igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.