Jeg vandt! Bliv nu lørdag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. november 2011

Sabsy

Jeg var med i "Han, hun og håneretten" på Voice her til morgen.. Og vandt en CD + DVD med Adele og to billetter til på lørdag til Casper pg Franks nye show! Tror jeg spiller LOTTO idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

stm2812

Bubbes skriver:

Jeg var med i "Han, hun og håneretten" på Voice her til morgen.. Og vandt en CD + DVD med Adele og to billetter til på lørdag til Casper pg Franks nye show! Tror jeg spiller LOTTO idag

Stooort tillykke  Hvor er det bare vildt fedt, kunne være lækkert hvis heldet fortsatte lidt endnu og der endte nogle millioner i din lomme Men du må i hvert fald have en rigtig hyggelig dag på lørdag.. gid det var mig

Anmeld

30. november 2011

sismofutten

Bubbes skriver:

Hej

Tillykke

Jeg hørte lige lidt af det, men nåede ikke at høre slutningen - så måske du kan hjælpe
Smed din modstander røret på, eller røg han ud?

Anmeld

30. november 2011

Sabsy

sismofutten skriver:

Hej

Tillykke

Jeg hørte lige lidt af det, men nåede ikke at høre slutningen - så måske du kan hjælpe
Smed din modstander røret på, eller røg han ud?

Han smed røret på

Anmeld

30. november 2011

Lunae

Bubbes skriver:

Tillykke Det var sgu da lækkert!

Anmeld

30. november 2011

sismofutten

Bubbes skriver:

Han smed røret på

Hi hi, det er ikke rigtigt - jeg hørte så, at de ville ringe ham op igen - fik de fat i ham?

Anmeld

30. november 2011

Sabsy

sismofutten skriver:

Hi hi, det er ikke rigtigt - jeg hørte så, at de ville ringe ham op igen - fik de fat i ham?

Jaja, og men jeg vandt alligevel, så de behøvede ikke tror nok jeg fik råbt scaret til bonusspørgsmålet

Anmeld

30. november 2011

Alexander&Lærke

Sejt og tillykke.....

Anmeld

30. november 2011

sismofutten

Bubbes skriver:

Jaja, og men jeg vandt alligevel, så de behøvede ikke tror nok jeg fik råbt scaret til bonusspørgsmålet

Fedt - endnu engang stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.