Er en sikkerhedshandske til børn en god idé?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. november 2011

LulaBy

Jeg er i gang med min bacheloropgave på uddannelsen Design & business på KEA. I den forbindelse udvikler jeg en sikkerhedshandske som mindre børn kan have på når de hjælper til i køkkenet. Jeg skal finde ud af om en sådan handske er en god idé, og her vil jeg være super glad for hvis du vil hjælpe.

Har du børn som er mellem 2 og 7 år, er du i målgruppen til at besvare dette spørgeskema. Jeg er virkelig taknemmelige for, hvis du vil bruge din tid på at besvare de få spørgsmål som du finder via linket nedenfor.

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHEwNGVTOTA4LUJHZERQQjJOY2xtQUE6MA

Bedste hilsner

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Mig med maven

Uha jeg må desværre meddele dig at jeg ikke er med på idéen. Eller rettere idéen er fin nok, men jeg tror at det hæmmer så mange andre vigtige ting, når de har den på.

De kan ikke mærke på maden, og føle forskel på kød, pasta, og grønt fx.

Og der findes jo mange knive og andre køkkenredskaber der er designet til børn, hvilket gør at de ikke kommer tilskade hvis de bruger det.

Men datter på knapt 2 år ELSKER at være med i køkkenet, men hun får selvfølgelig ikke lov til at skære med globalkniven osv.

Held og lykke med din opgave.

Mange julehilsener fra Christina - Der godt kan huske hvordan det var at svede over Bachelor opgaven.

Anmeld

1. december 2011

Rosa

Jeg har svaret "måske" til det meste, da jeg nok ville se meget på om handsken var behagelig at have på eller hæmmende for finmotorikken... 

Anmeld

1. december 2011

Stumpen

Jeg har svaret nej, men kan ikke "aflevere" da den mener jeg skal svare på de næste to spørgsmål..

Ideen er ok, men jeg er af den overbevisning at vi ikke skal pakke vores børn ind i vat.. 

Anmeld

1. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har svaret nej (dog er der en fejl i spørgeskemaet, da den vil have, at man skal svarer på alle spørgsmål for, at aflevere).

Hvis man har en handske på vil det mindste evnen/følingen med, at røre ved de forskellige madvarer. Børn skal være med så meget de kan og lærer, hvordan de skal færdes i et køkken og de farer der kan være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.